Cum vă asigurați-vă că vă trimite e-mail programatic nu este marcat în mod automat ca spam?

voturi
399

Acesta este unul complicat și m - am bazat întotdeauna pe tehnici, cum ar fi e - mailuri pe bază de permisiune (adică doar trimiterea la persoane pe care le aveți permisiunea de a trimite la) și care nu utilizează ostentativ spamish terminologia.

De întârziere, unele dintre e-mailuri pe trimit programatică au început să fie amestecate în dosarul de spam oamenilor automat si ma intreb ce pot face asta.

Aceasta este în ciuda faptului că aceste e-mailuri particulare nu sunt cele pe care oamenii ar marca ca spam, în mod specific, acestea sunt e-mailuri care conțin chei de licență pe care oamenii au plătit bani buni pentru, așa că nu cred că o să le considerăm a fi spam

Mă gândesc că acest lucru este un subiect mare, în care sunt, în esență, un simpleton ignorant.

Întrebat 02/08/2008 la 09:19
sursa de către utilizator
În alte limbi...                            


21 răspunsuri

voturi
317

Utilizați metode de autentificare prin e - mail, cum ar fi SPF si DKIM pentru a dovedi că e - mailurile și numele de domeniu aparțin împreună, și pentru a preveni falsificarea numelui dvs. de domeniu. Site - ul SPF include un expert pentru a genera informațiile DNS pentru site.

Verificați dvs. DNS inversă pentru a vă asigura că adresa IP a punctelor de serverul de mail la numele de domeniu pe care îl utilizați pentru trimiterea de e - mail.

Asigurați - vă că adresa IP pe care îl utilizați este nu pe o listă neagră

Asigurați-vă că-răspunsul la adresa este o adresă validă, existentă.

Utilizați, numele real complet al destinatarului în câmpul, nu doar e - mail-adresa ( de exemplu "John Smith" <john@blacksmiths-international.com>).

Monitorizați conturile de abuz, cum ar fi abuse@yourdomain.com și postmaster@yourdomain.com. Asta înseamnă că - să se asigure că există aceste conturi, citi ce este trimis la ei, și să acționeze asupra plângerilor.

În cele din urmă, face foarte ușor să vă dezabona. În caz contrar, utilizatorii vor dezabona prin apăsarea spam - ului buton, și care va afecta reputația.

Asta a spus, obtinerea Hotmail pentru a accepta e-mailurile rămâne o artă neagră.

Publicat 02/08/2008 la 11:21
sursa de către utilizator

voturi
28

Creați-vă un cont pe cât mai mulți furnizori de e-mail majore posibil (gmail / yahoo / hotmail / aol / etc). Dacă efectuați modificări la mesajele de poștă electronică, fie reformulări majore, modificări codului care trimite e-mailuri, modificări la serverele de e-mail, etc, asigurați-vă că pentru a trimite mesaje de test pentru toate conturile dvs. și să verifice dacă acestea nu sunt marcate ca spam.

Publicat 03/08/2008 la 00:00
sursa de către utilizator

voturi
25

Puteți spune utilizatorilor să adauge dvs. de la adresa la contactele lor atunci când realizează ordinea lor, care, în cazul în care face acest lucru, va ajuta foarte mult.

Altfel, aș încerca să obțineți un jurnal de la unii dintre utilizatori. Uneori, ele au detalii despre motivul pentru care a fost marcat ca spam în antetul mesajului pe care, pe care le-ar putea folosi pentru a optimiza textul.

Alte lucruri pe care le puteți încerca:

  • Pune numele site sau adresa în subiect
  • Păstrați toate link-urile din mesaj ce indică spre domeniul dvs. (și nu email.com)
  • Pune o adresă sau alte informații de contact în e-mail
Publicat 02/08/2008 la 09:32
sursa de către utilizator

voturi
23

Câteva bullet points de la un răspuns anterior :

  • Cel mai important: Are adresa expeditorului ( „ De la“) aparțin unui domeniu care ruleaza pe serverul de a trimite e-mail de la? Dacă nu, face acest lucru. Nu folosiți adrese de expeditor cum ar fi xxx@gmail.com. Utilizatorul reply-todacă aveți nevoie de răspunsuri pentru a ajunge la o altă adresă.

  • Este serverul pe o listă neagră (de exemplu, verificarea IP spamhaus.org)? Aceasta este o posibilitate atunci când sunteți pe shared hosting atunci când vecinii se comporta prost.

  • Sunt mailuri filtrate printr-un filtru de spam? Deschide un cont cu un freemailer care are un dosar de spam și de a afla. De asemenea, încercați să trimiteți e-mail la o adresă, fără nici o filtrare de spam la toate.

  • Ai nevoie, eventual, al cincilea parametru „-f“ de e-mail () pentru a adăuga o adresă de expeditor? (A se vedea e-mail () de comandă în manualul PHP)

  • Dacă aveți acces la fișierele jurnal, verificați cele, desigur.

  • Ai verifica „de la:“ adresa pentru posibile mail-uri de respingere ( „a revenit la expeditor“)? De asemenea, puteți seta o separat „erori de-a“ adresa.
Publicat 05/04/2010 la 17:37
sursa de către utilizator

voturi
21

Confirmați că aveți adresa de e-mail corectă înainte de a trimite e-mailuri. Dacă cineva dă adresa de e-mail greșită la înscriere, bate-le peste cap despre asta cat mai repede posibil.

Întotdeauna includ clar „cum să vă dezabona“ informații în fiecare e-mail. Nu cere utilizatorului să vă conectați pentru a vă dezabona, ar trebui să fie o adresă URL unică pentru 1-clic de dezabonare.

Acest lucru va împiedica oamenii de la marcarea e-mailurile ca spam deoarece „dezabonare“ este prea greu.

Publicat 03/08/2008 la 02:39
sursa de către utilizator

voturi
15

În plus față de toate celelalte răspunsuri, dacă trimiteți e-mailuri HTML care conțin URL-uri care leagă text, asigurați-vă că adresa URL se potrivește cu textul de legătură. Știu că Thunderbird automat de steaguri ca fiind o înșelătorie în cazul în care nu.

Calea gresita:

Go to your account now: <a href="http://www.paypal.com.phishers-anonymous.org/">http://www.paypal.com</a>

Calea cea buna:

Go to your account now: <a href="http://www.yourdomain.org/">http://www.yourdomain.org</a>

Sau utilizați un text de legătură care nu au legătură în loc de o adresă URL:

<a href="http://www.yourdomain.org/">Click here to go to your account</a>
Publicat 03/10/2012 la 20:21
sursa de către utilizator

voturi
15

Ați putea lua în considerare un al treilea serviciu de e-mail parte care se ocupă de probleme de livrare:

  • țintă exactă
  • Răspuns verticală
  • Contact constant
  • Monitor de campanie
  • Emma
  • Calea de intoarcere
  • IntelliContact
  • Silverpop
Publicat 06/08/2008 la 16:12
sursa de către utilizator

voturi
14

Livrarea de e-mail poate fi ca magie neagră, uneori. Revers DNS este foarte important.

Am găsit-o pentru a fi foarte util pentru a urmări cu atenție NDRs. Adresez toate NDRs mele la o singură adresă și am un serviciu de ferestre parsarea-le (Google ListNanny). Am pus cât mai multe informații de la NDR ca pot într-o bază de date, și apoi am rula rapoarte pe ea pentru a vedea daca am inceput brusc obtinerea blocat de un anumit domeniu. De asemenea, ar trebui să evite trimiterea de email-uri la adrese care au fost marcate anterior ca NDR, pentru că, în general, un bun indicator al spam-ului.

Dacă aveți nevoie pentru a trimite un buchet de email-uri de servicii pentru clienți dintr-o dată, cel mai bine este de a pune o întârziere între fiecare dintre ele, pentru că dacă trimiteți prea multe email-uri aproape identice cu un domeniu la un moment dat, sunteți sigur să lichideze pe teritoriul lor lista neagră.

Unele domenii sunt pur și simplu imposibil de a livra uneori. Comcast.net este cel mai rău.

Asigurați - vă că dvs. de IP - uri care nu sunt listate pe site - uri ca http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx .

Publicat 13/08/2008 la 14:44
sursa de către utilizator

voturi
12

Nu-mi place să-ți spun, dar eu și altele pot fi folosind lista albă implicit pentru a controla filtrarea nostru de spam.

Acest lucru înseamnă că toate e-mail de la o sursă necunoscută este în mod automat spam-ului și deturnate într-un dosar de spam. (Nu-mi lăsa serviciul meu de e-mail șterge spam-ul, pentru că vreau să revizuiască întotdeauna sosirile pentru fals pozitive, ceva care este destul de ușor de făcut printr-o scanare rapidă a dosarului.)

Am chiar de e-mail de la mine merge la găleată spam deoarece (1) De obicei nu trimite e-mail la mine și (2) există spam care false adresa mea de întoarcere în spam-ul trimis la mine.

Deci, pentru a iesi din denumirea spam-ului, trebuie să ia în considerare faptul că e-mail-ul ar putea fi legitim (de la expeditor și informațiile subiect) și deschideți-l mai întâi în text clar (implicit mea pentru toate primite e-mail, spam sau nu), pentru a vedea dacă este legitim . Directorul meu de spam nu va folosi nici un link din e-mail-uri, deci sunt protejate împotriva link-uri de imagine complicat și alte abateri disciplinare.

Dacă vreau sosiri viitoare din aceeași sursă pentru a merge la cutia mea și să nu fie deturnate pentru revizuire de spam, voi preciza că, pentru clientul meu de e-mail. Pentru acele organizații care utilizează expeditorii în vrac-mail și adrese unice de expeditor pe bucata e-mail, e prea rău. Ei nu obține aprobarea mea și întotdeauna apar în dosarul meu de spam, iar dacă sunt ocupat nu voi uita la ei.

În cele din urmă, în cazul în care un e-mail nu este lizibil în plaintext, chiar și atunci când sunt trimise ca HTML, sunt probabil să-l ștergeți doar dacă nu este ceva ce știu că este de interes pentru mine, în virtutea sursei și experiențe valoroase anterioare.

După cum puteți vedea, este în cele din urmă sub un control al utilizatorilor și nu există nici un act automat care va convinge un astfel de sistem, care e-mail-ul este legitim din structura sa singur. În acest caz, trebuie să joace frumos, nu face nimic care este similar cu phishing, și de a face mai ușor pentru utilizatorii care doresc să aibă încredere e-mail-ul pentru a vă adăuga la lista lor de culoare albă.

Publicat 08/11/2008 la 19:24
sursa de către utilizator

voturi
12

Yahoo foloseste o metoda numita Sender ID - ul, care poate fi configurat la Expertul de instalare SPF și a intrat în dvs. DNS. De asemenea , una dintre cele importante pentru Exchange, Hotmail, AOL, Yahoo, iar altele este de a avea un DNS Reverse pentru domeniul dvs.. Cei care se vor bate din cele mai multe dintre problemele. Cu toate acestea niciodată nu poate împiedica o persoană care blochează în mod intenționat dvs. sau personalizate reguli.

Publicat 02/08/2008 la 14:45
sursa de către utilizator

voturi
11

una dintre emailuri cererea mea a fost în mod constant etichetat ca spam. a fost HTML cu un singur link, pe care am trimis ca html în organism, cu un tip de conținut de text / html.

Rezoluția mea cea mai de succes la această problemă a fost de a compune e-mail astfel încât să arate ca a fost generat de un client de e-mail.

am schimbat de e-mail pentru a fi un / document de mimă alternativ și multipart pot genera acum ambele părți text / plain și text / html.

e-mail nu mai este detectat ca nedorite de Outlook.

Publicat 11/08/2008 la 01:59
sursa de către utilizator

voturi
10

Ai nevoie de o intrare DNS inversă. Nu aveți nevoie pentru a trimite același conținut pentru același utilizator de două ori. Ai nevoie să-l testați cu niște clienți comuni webmail și de e-mail. Personal, am fugit mea printr-un asasin proaspăt instalat de spam, un asasin de spam antrenat, și hotmail multiple, gmail, și conturile AOL.

Dar ați văzut că spam-ul, care nu pare să se leagă de publicitate sau ceva? Asta e un spammer încearcă să afecteze filtrul Bayesian. Dacă el poate obține un rating ridicat și apoi includ unele cuvinte care ar fi în e-mailurile sale viitoare ar putea fi învățate în mod automat la fel de bun. Deci nu se poate ghici cu adevărat ce filtru al unui utilizator va fi setat ca la momentul dvs. de corespondență.

În cele din urmă, nu am sortați lista mea de domenii, dar randomizate.

Publicat 06/08/2008 la 02:54
sursa de către utilizator

voturi
8

Am constatat că, folosind beneficiarii reali numele și prenumele în organism este un mod sigur de incendiu de a obține printr-un filtru de spam.

Publicat 03/08/2008 la 14:57
sursa de către utilizator

voturi
7

In Marea Britanie este, de asemenea, cele mai bune practici pentru a include o adresă fizică reală pentru compania dumneavoastră și numărul său înregistrat.

În acest fel, totul e deschis și onest și sunt mai puțin probabil să-l marcați manual ca spam.

Publicat 13/08/2008 la 14:13
sursa de către utilizator

voturi
6

Cel mai important lucru pe care îl puteți face este să vă asigurați că persoanele pe care le trimit e-mail nu sunt susceptibile de a merge la lovit pe butonul „Spam“ atunci când primesc un e-mail. Deci, stick la următoarele reguli de degetul mare:

  • Asigurați-vă că aveți permisiunea de la persoanele pe care le trimit e-mail. Nu trimite niciodată e-mail la cineva care nu-l cere de la tine.

  • În mod clar identifica cine ai dreptate în partea de sus a fiecărui mesaj, și de ce persoana care primește e-mail.

  • Cel puțin o dată pe lună, trimite un e-mail memento pentru oamenii de pe lista dvs. (dacă executați o listă), forțându-le să opteze din nou la lista pentru a putea primi în continuare de comunicații de la tine. Da, acest lucru va însemna lista ta devine mai scurt timp, dar în sus-parte este că oamenii de pe lista sunt „cumpărate“ și va fi mai puțin probabil să semnalați un e-mail.

  • Păstrați conținutul foarte relevant și util.

  • Dă-le oamenilor o modalitate ușoară de a renunța la primirea de informații suplimentare.

  • Utilizați un serviciu de e-mail cum ar fi trimiterea de SendGrid care lucreaza din greu pentru a menține o reputație IP bună.

  • Evitați utilizarea link-uri scurte - acestea sunt de multe ori pe lista neagră.

Ca urmare a acestor reguli de degetul mare va merge un drum lung.

Publicat 18/05/2012 la 20:04
sursa de către utilizator

voturi
6

Aș adăuga:

Furnizarea de dezabonare reale pe clic pe „Dezabonare“. Am văzut buletine reale care furnizează un link de dezabonare manechin care să faceți clic pe afișează „a fost dezabonat cu succes“, dar voi primi în continuare buletine suplimentare.

Publicat 31/08/2008 la 13:50
sursa de către utilizator

voturi
5

Am avut aceeași problemă în trecut, pe multe site-uri am făcut aici, la locul de muncă. Singura metodă garantată de a se asigura utilizatorul primeste de e-mail este de a consilia utilizatorul să vă adauge la lista de acolo în condiții de siguranță. Orice altă metodă este într-adevăr doar o să fie ceva care poate ajuta cu ea și nu este garantată.

Publicat 06/08/2008 la 20:31
sursa de către utilizator

voturi
4

Ar putea fi foarte bine cazul în care persoanele care se înscriu pentru serviciul dvs. Intrati e - mailuri cu tastarea greșeli pe care nu remediezi. De exemplu: chris @ gmial.com -OR- James @ hotnail.com .

Și astfel de domenii sunt configurate pentru a fi utilizate ca spamtraps care va marca în mod automat IP și / sau domeniu serverul de e-mail și rănit reputația.

Pentru a evita acest lucru, face o dublă verificare pentru adresa de e-mail, care este introdus pe abonamentul de produs. De asemenea, trimite un e-mail de confirmare pentru a se asigura într-adevăr că această adresă de e-mail este de 100%, validată de o ființă umană, care intră în e-mailul de confirmare, înainte de a le trimite cheia de produs sau să accepte abonament. E-mailul de verificare trebuie să solicite destinatarului să faceți clic pe un link sau răspunde pentru a confirma faptul că într-adevăr proprietarul cutiei poștale este persoana care a semnat în sus.

Publicat 28/01/2017 la 22:51
sursa de către utilizator

voturi
3

Se pare că sunt în funcție de feedback pentru a determina ce este obtinerea blocat pe capătul receptor. Ar trebui să fie verificarea outbound e-mail-te pentru evidente „spaminess“.

Cumpara orice sistem de control de spam decente, și trimite e-mail-ul de ieșire prin ea. Dacă trimiteți orice volum decent de e-mail, ar trebui sa faci acest lucru oricum, din cauza riscului de a trimite viruși în străinătate, mai ales dacă aveți utilizatorii de Windows desktop.

Proofpoint a avut servicii de spam + anti-virus + unele reputație într-o singură implementare, de exemplu. (Am folosit pentru a lucra acolo, așa că se întâmplă să știu acest lucru pe partea de sus a capului meu. Sunt sigur că alți furnizori în acest spațiu au caracteristici similare.) Dar ai prins ideea. Dacă trimiteți e-mail-ul printr-o configurare de bază de control al spam-ului comerical, si nu trece, nu ar trebui să iasă din rețea.

De asemenea, există unele companii care vă pot ajuta cu creșterea ratelor de livrare non-spam, e-mail de ieșire, cum ar fi habeas.

Publicat 28/10/2008 la 14:28
sursa de către utilizator

voturi
1

Google are un instrument și linii directoare pentru acest lucru. Le puteți găsi pe: https://postmaster.google.com/ Înregistrarea și verificarea numele de domeniu și Google oferă un punctaj individual care adresa IP și domeniu.

Din liniile directoare de expeditori în masă :

Autentificarea se asigură că mesajele pot fi clasificate în mod corect. E-mailurile care sunt lipsite de autentificare sunt susceptibile de a fi respinse sau plasate în dosarul spam, dată fiind probabilitatea ca acestea sunt mesaje utilizate pentru phishing falsificate. În plus, e-mailuri neautentificate cu atașamente pot fi respinse fără echivoc, din motive de securitate.

Pentru a se asigura că Gmail vă poate identifica:

  • Utilizați o adresă IP coerentă pentru a trimite e-mail în vrac.
  • Păstrați înregistrările DNS inverse valabile pentru adresa (adresele) IP de la care trimiteți e-mail, arătând spre domeniul.
  • Utilizați aceeași adresă în câmpul „De la:“ antet pe fiecare e-mail în vrac vă trimite. De asemenea, vă recomandăm următoarele:

  • Conectați-vă mesajele cu DKIM. Noi nu autentifice mesaje semnate cu chei folosind mai puțin de 1024 biți.

  • Publicați o înregistrare SPF.
  • Publicarea unei politici DMARC.
Publicat 03/01/2018 la 11:16
sursa de către utilizator

voturi
0

Eu folosesc întotdeauna: https://www.mail-tester.com/

Ea dă-mi feedback cu privire la partea tehnică de a trimite un e-mail. Ca și SPF-înregistrări, DKIM, scor SpamAssassin și așa mai departe. Chiar dacă știu ce este necesar, am face în mod continuu erori și mail-tester.com face ușor să dau seama ce ar putea fi greșit.

Publicat 27/06/2017 la 08:19
sursa de către utilizator

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more