Tranziții și înființarea straturi / scene în iPhone Cocos2d

voturi
6

Sunt în căutarea pentru a seta o tranziție între două niveluri (după un nivel este completă, utilizați una de tranziție slick Cocos2d la tranziție în nivelul următor). În punerea în aplicare a mea GameLayer, am configurare metode de a face lucruri cum ar fi [auto buildLevel: 3] pentru a construi playfield. Ce trebuie să fac pentru a instantia un nou GameLayer sau un strat de nod sau GameScene sau nod scenă pentru a fi capabil să facă lucruri, cum ar fi:

GameLayer * nextLevelLayer;

[NextLevelLayer buildLevel: 4];

... face o tranziție între nivelul 3 și nivelul 4

Poate că am expus codul meu într-o neînțelegere completă a Obiectivului C. Sunt presupui nu se poate seta un nou GameLayer în codul de inițializare, așa cum se va închide, creat în mod continuu noi noduri. Probabil am prea mult Playfield codul de configurare în codul meu de inițializare pentru GameLayer, cum voi de obicei descurca? Nu setați un steag înainte de a programa selectorul pentru bucla principală a jocului, apoi în cazul în care pavilion este setat, nivelul de configurare în bucla principală a jocului, sau există o modalitate mai bună de a merge despre asta?

Mulțumesc anticipat!

Întrebat 09/12/2008 la 23:02
sursa de către utilizator
În alte limbi...                            


1 răspunsuri

voturi
14

Pentru cei care s-ar putea pasa, iată ce am ajuns să fac:

GameScene * gs = [GameScene node];
[[Director sharedDirector] runScene: gs];
[[Director sharedDirector] replaceScene: [ShrinkGrowTransition transitionWithDuration:0.5 scene: gs]];

Acest lucru a fost făcut în cadrul implementării GameLayer după un nivel a fost completă.

Publicat 11/12/2008 la 16:02
sursa de către utilizator

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more