Care este cartea cea mai influentă în fiecare programator ar trebui să citească?

voturi
1k

Dacă ai putea merge înapoi în timp și spuneți-vă pentru a citi o anumită carte la începutul carierei dumneavoastră ca un dezvoltator, carte care ar fi?

Mă aștept această listă să fie variată și pentru a acoperi o gamă largă de lucruri.

Pentru a căuta: Utilizați caseta de căutare din colțul din dreapta sus. Pentru a căuta răspunsurile la întrebarea curentă, utilizați inquestion:this. De exemplu:

inquestion:this Code Complete
Întrebat 05/08/2008 la 00:50
sursa de către utilizator
În alte limbi...                            


214 răspunsuri

voturi
1k
  • Codul complet (ediția a 2 -a ) de Steve McConnell
  • Programatorul Pragmatic
  • Structura și Interpretarea Programe de calculator
  • C Programming Language de Kernighan și Ritchie
  • Introducere în Algoritmi de Cormen, Leiserson, Rivest & Stein
  • Modele de design de banda de patru
  • Refactorizare: îmbunătățirea proiectării codului existent
  • Miticul timp de o lună
  • Arta Programarea calculatoarelor de Donald Knuth
  • Compilatoare: principii, tehnici și instrumente de Alfred V. Aho, Ravi Sethi și Jeffrey D. Ullman
  • Gödel, Escher, Bach de Douglas Hofstadter
  • Cod Clean: Un manual de Agile Software Maiestria de Robert C. Martin
  • C ++ eficiente
  • C ++ mai eficiente
  • COD de Charles Petzold
  • Programare Perle de Jon Bentley
  • Lucrul efectiv Codul Legacy de Michael C. Pene
  • Peopleware de Demarco și Lister
  • Programatorii la locul de muncă de Peter Seibel
  • Cu siguranță glumesti, dle Feynman!
  • Eficientă Java ediția a 2 -a
  • Modele de Enterprise Application Arhitectura de Martin Fowler
  • Micul Schemer
  • Condimentată Schemer
  • De ce e (Poignant) Ghid pentru Ruby
  • Deținuții se execută azil: De ce High Tech Produse noi Crazy Disc și Cum de a restabili sănătatea mintală
  • Arta Unix Programare
  • -Test Driven de dezvoltare: Prin Exemplu de Kent Beck
  • Practici ale unui dezvoltator Agile
  • Nu face sa ma gandesc
  • Agile Software Development, principii, modele și practici de Robert C. Martin
  • Modele de domeniu Motivat de Eric Evans
  • Design de zi cu zi lucruri de Donald Norman
  • Design modern C ++ de Andrei Alexandrescu
  • Cel mai bun software de scriere I de Joel Spolsky
  • Practica de programare de Kernighan și Pike
  • Gândire Pragmatic și învățare: Refactor ta e diferită de Andy Hunt
  • Estimarea Software: Demistificarea Art negru de Steve McConnel
  • Programatorul Pasionat (Iov meu a mers în India) de Chad Fowler
  • Hackerii: Eroilor Revoluției Computer
  • Algoritmi + structuri de date = Programe
  • Scrierea Cod Solid
  • JavaScript - părțile bune
  • Noțiuni de bază reală de 37 Semnale
  • Fundații de programare de Karl Seguin
  • Grafica pe calculator: Principii și practici în C (2nd Edition)
  • Gândire în Java de Bruce Eckel
  • Elementele de calcul Systems
  • Refactoring la Modele de Joshua Kerievsky
  • Sisteme de operare moderne de Andrew S. Tanenbaum
  • Adnotată Turing
  • Lucrurile care ne fac inteligent de Donald Norman
  • Atemporalitate drumul construirii de Christopher Alexander
  • Termenul limită: un roman despre management de proiect de Tom DeMarco
  • C ++ Programming Language (ediția a 3 -a ) de Stroustrup
  • Modele de Enterprise Application Architecture
  • Sistemelor de calcul - perspectiva programatorului
  • Principiile Agile, modele și practici în C # de Robert C. Martin
  • Cultivarea software orientate pe obiect, ghidat prin teste
  • Design orientări - cadru de Brad Abrams
  • Gândire obiect de Dr. David West
  • Programare avansată în UNIX mediu de W. Richard Stevens
  • Hackerii și Pictori: idei mari din epoca computerului
  • Sufletul unei mașini noi de Tracy Kidder
  • CLR via C # de Jeffrey Richter
  • Atemporalitate drumul construirii de Christopher Alexander
  • Modele de proiectare în C # de Steve Metsker
  • Alice in Tara Minunilor de Lewis Carol
  • Zen și arta de întreținere Motociclete de Robert M. Pirsig
  • Despre Face - Essentials de design de interacțiune
  • Vine Toată lumea: Puterea de organizare Fără organizații de Clay Shirky
  • Tao de programare
  • Computațională Frumusetea naturii
  • Scrierea Cod masiv de Steve Maguire
  • Ghidul Filip și Alex la Editura web
  • Analiza orientata obiect de design cu aplicații de către Grady Booch
  • Eficientă Java de Joshua Bloch
  • Calculabilitate de NJ Cutland
  • Masterminds de programare
  • Tao Te Ching
  • Programatorul productiv
  • Arta Deghizarii de Kevin Mitnick
  • Carierei Programatorul: tactici Guerilla pentru o lume imperfectă de Christopher Duncan
  • Paradigme de inteligenta artificiala programare: Studii de caz în Common Lisp
  • Masters of Doom
  • Testarea Unitatea Pragmatic în C # cu NUnit de Andy Hunt și Dave Thomas cu Matt Hargett
  • Cum să o rezolve de George Polya
  • Alchimistul de Paulo Coelho
  • Smalltalk-80: Limba și punerea sa în aplicare
  • Scrierea Secure Code (2nd Edition) de Michael Howard
  • Introducere în Programare funcțională de Philip Wadler și Richard Bird
  • Nu există bug - uri! de David Thielen
  • Rework de Jason Freid și DHH
  • JUnit în acțiune
Publicat 05/08/2008 la 00:51
sursa de către utilizator

voturi
9

Programarea la sol în sus. Este gratuit pe internet. Aceasta carte ma învățat AT & T asm. Este foarte ușor de citit.

alt text

Publicat 23/11/2010 la 04:15
sursa de către utilizator

voturi
9

Baza de date de sistem Concepte este una dintre cele mai bune cărți care le puteți citi pe înțelegerea principiilor de bună proiectare de baze de date.

alt text

Publicat 18/11/2010 la 20:27
sursa de către utilizator


voturi
9

Tipuri si limbaje de programare de Benjamin C Pierce pentru o înțelegere aprofundată a bazelor de limbaje de programare.

Publicat 26/05/2010 la 13:01
sursa de către utilizator

voturi
9

Practica de programare. De Brian W. Kernighan, Rob Pike.

Stilul prezentat aici este excelent - codul doar vorbește de la sine, iar întreaga carte urmează principiul KISS. Personal nu-mi limbile de alegere, dar încă influent pentru mine.

Publicat 18/09/2009 la 14:24
sursa de către utilizator

voturi
9

Extreme Programming Explained: Imbratisati Schimbarea de Kent Beck. În timp ce eu nu susțin un hardcore XP-sau-the-autostrada ia pe dezvoltarea de software, îmi doresc să fi fost prezentat principiile în această carte mult mai devreme în cariera mea. Unitatea de testare, refactorizare, simplitate, integrare continuă, de cost / timp / calitate / domeniu de aplicare - acestea a schimbat modul în care am uitat la dezvoltare. Înainte de Agile, era vorba de debugger și teama de a cererilor de schimbare. După Agile, acei demoni nu au la fel de mare război de țesut.

Publicat 18/09/2009 la 04:34
sursa de către utilizator


voturi
9

Una dintre favoritele mele personale este Delight Hacker , pentru că a fost la fel de distractiv de a citi cum a fost educativ.

Sper ca a doua ediție va fi lansat în curând!

Publicat 07/06/2009 la 18:38
sursa de către utilizator

voturi
9

Definitiv Software Maiestria

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/5186JKTDVWL._SL500_AA240_.jpg

Această carte explică o mulțime de lucruri despre inginerie software, dezvoltare de sistem. Este, de asemenea, extrem de util pentru a înțelege diferența dintre diferite tipuri de Developement produs: web VS Shrinkwrap VS cadru IBM. Ceea ce oamenii au avut în vedere atunci când au conceput modelul cascadă? Citiți acest lucru și tot ce vom deveni clar (sperăm)

Publicat 16/12/2008 la 13:43
sursa de către utilizator

voturi
9

Systemantics: Cum Sisteme de lucru si mai ales cum acestea nu reușesc . Ia - l ieftin folosit. Dar s - ar putea să nu obține umor până când ați lucrat la câteva proiecte eșuate.

Frumusețea cărții este anul drepturile de autor.

Probabil cel mai profund takeaway „lege“, prezentat în carte:

Esecul-modul fundamental teoremei (FFT): sisteme complexe funcționează, de obicei, în modul de eșec.

Ideea fiind că există părți falimentare în orice bucată dat de software care sunt mascate de eșecuri în alte părți sau de validări în alte părți. A se vedea un exemplu din lumea reală la mașina de radiații Therac-25 , ale căror defecte de software au fost mascate de failsafes hardware. Când failsafes hardware au fost eliminate, condiția rasă software - ul care a plecat nedetectate toți acei ani a dus la masina de ucis 3 persoane.

Publicat 19/11/2008 la 06:57
sursa de către utilizator

voturi
9

Matematici discrete pentru calculatorul Oamenii de stiinta http://ecx.images-amazon.com/images/I/51HCJ5R42KL._SL500_BO2,204,203,200_AA219_PIsitb-sticker-dp-arrow,TopRight,-24,-23_SH20_OU02_.jpg

Matematici discrete pentru calculatorul Oamenii de știință JK Truss.

In timp ce acest lucru nu vă învață programare, te învață matematică fundamentale pe care fiecare programator ar trebui sa stie. Poate că vă amintiți aceste lucruri de la universitate, dar de fapt, face logica predicatelor vă va îmbunătăți abilitățile de programare, trebuie să înveți teoria multimilor, dacă doriți să programați folosind colecții.

Există într-adevăr o mulțime de informații interesante aici, care pot sa te gandesti probleme în diferite moduri. Este util să folosiți, doar pentru a ridica o dată într-un timp pentru a învăța ceva nou.

Publicat 14/10/2008 la 13:04
sursa de către utilizator

voturi
9

Paradigme de inteligenta artificiala programare : Studii de caz în Lisp comună de Peter Norving

introduceți descrierea imaginii aici

Am început să citesc pentru că am vrut să învăț Lisp comună. Când am fost la jumătatea drumului, am realizat acest lucru a fost cea mai mare carte despre programare am citit până acum.

Publicat 16/09/2008 la 14:51
sursa de către utilizator

voturi
9

K & R

@Juan: Știu Juan, știu - dar există unele lucruri care pot fi învățate numai prin obtinerea de fapt, până la sarcina la îndemână. Vorbind în idealuri abstracte pe tot parcursul zilei, pur și simplu te face într-un academic. Este în aplicarea abstract pe care le Grok cu adevărat motivul existenței lor. : P

@Keith: mențiune mare „Deținuții sunt difuzate azil“ de Alan Cooper - un păhărel sigur, orice dezvoltator care a lucrat cu mine de când am citit acea carte a auzit-mi să menționez ideile pe care le imbratiseaza. +1

Publicat 21/08/2008 la 20:58
sursa de către utilizator

voturi
8

Limbajul Python a fost foarte influent pentru mine, aș vrea aș fi citit acum acești ani de carte. Frumusetea si simplitatea limbajului Python într-adevăr afectat modul în care am scris cod în alte limbi.

alt text alt text

Publicat 24/10/2010 la 16:01
sursa de către utilizator

voturi
8

Practica de programare

alt text

și

Cum să o rezolve prin calculator

alt text http://img.infibeam.com/img/7101e0ee/496b1/05/629/PMB-9788131705629.jpg?hei=200&wid=160&op_sharpen=1

Publicat 27/07/2010 la 18:27
sursa de către utilizator

Publicat 02/03/2010 la 12:44
sursa de către utilizator

voturi
8

Noul Turing Omnibus http://ecx.images-amazon.com/images/I/51HlYd-%2BRwL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU01_.jpg

Într-adevăr bună carte. Are un gust la nivel înalt dintre cele mai importante domenii ale informaticii. Da, CS! = Programare, dar acest lucru este încă util pentru fiecare programator.

Publicat 28/12/2009 la 00:36
sursa de către utilizator

voturi
8

hackeri, de Steven Levy.

Personalitatea și modul de viață trebuie să vină mai întâi. Orice altceva poate fi învățate.

Publicat 26/11/2009 la 21:04
sursa de către utilizator

voturi
8

alt text

În acest an trecut am luat un număr de clase. Citesc

Dilema Innovator lui (tehnologie perturbator)
(software de management) Miticul Man Luna
Crossing Chasm (pornire)
Baza de date de management al sistemelor, cartea COW de
programare C #, struțul Cartea
Început iPhone developmen, grapefruitul Cartea

Fiecare carte a fost uimitor , dar dilema inovatorului lui de Clayton Christensen (1997 !!!) este într - adevăr o carte fantastică, și ma făcut să mă gândesc cu adevărat despre lumea software - ului modern. Provocarea adresată este tehnologia perturbator, și modul în care companiile cu unitatea de disc și companii non-tehnice sunt întotdeauna perturbate prin schimbarea de joc tehnologie nouă,. Acesta oferă o o nouă perspectivă atunci când gândesc la Google, probabil , cea mai mare companie „web“. De ce ei au mâinile lor în tot ceea ce? Este pentru că ei nu vor să aibă poziția lor perturbata de ceva nou. Previzualizarea pe Google este o mulțime de a obține o idee. Citește!

Publicat 23/07/2009 la 02:24
sursa de către utilizator

voturi
8

„Lumea este plat“ de Thomas Friedman.

Excelenta in programare necesită o investiție de energie mentală și o dedicație pentru învățare continuă comparabile cu profesiile de medicină sau de drept. Se plătește o parte din ceea ce face plata acestor profesii, cu atât mai puțin salariile plătite savvy matematic care capul în sectorul financiar. Și salariile pentru codul de construcție se erodează , deoarece este o profesie care este relativ ușor de inteligent și de auto - disciplinat în majoritatea economiilor pentru a intra.

Programare a erodat deja până la punctul de a plăti mai puțin decât, să zicem, instalatii sanitare. Sanitar tehnic nu poate fi „delocalizate.“ Nu aveți nevoie să plătească $ 2,395 pentru a participa la Conferința Plumber Professional în fiecare an pentru privilegiul de a primi un set complet nou de tehnologii sanitare pe care le va lua un an pentru a învăța.

Dacă locuiți în America de Nord sau Europa, sunt tineri, și sunt inteligente, programarea nu este o alegere rațională de carieră. Companiile care implică programare, absolut. Studiul de afaceri, știu suficient despre programare pentru a rafina detectorul BS: genial. Dar dedicandu partea leului din energia mentală la stăpânirea bibliotecilor, structuri de date, și algoritmi? Acest lucru are sens numai dacă programarea este ceva mai mult pentru tine decât o alegere economică.

Dacă vă place de programare și din acest motiv , intenționează să - l facă cariera ta, atunci te behooves să dezvolte o înțelegere cu ochii la rece a forțelor care sunt, și va continua, pentru a face o profesie mai greu și mai greu , în care să facă o viață . „Lumea este plat“ , nu vă va învăța ce să numească variabilele, dar te va cufunda timp de 6 sau 8 ore în realitățile economice care au deja sosit. Dacă se poate citi, și să nu se sperie, apoi du - te afară și să cumpere „codul complet.“

Publicat 16/09/2008 la 04:25
sursa de către utilizator

voturi
8

@Peter Coulton - nu citesc Knuth, o studiați.

Pentru mine și munca mea ... Structuri de date pur funcțională este mare pentru gândire și în curs de dezvoltare , cu limbaje funcționale în minte.

Publicat 05/08/2008 la 02:25
sursa de către utilizator

voturi
7

Directorul / IP Ghidul TCP , de Charles M. Kozierok

Deși este descris ca o „referință enciclopedice“, este incredibil de ușor de citit ca o narațiune.

Acest autor oferă o foarte, foarte, foarte bine scris, cuprinzătoare, introducere în rețea și infrastructura care stă la baza web. Ceva toți programatorii trebuie să știe.

Pentru mine este firească pe de Charles Petzold lui „ Cod “. În cazul în care „Codul“ , explică profanului modul în care funcționează calculatoare, „TCP / IP Ghidul“ , explică modul în care se conectează împreună.

Dacă ți-a dat un tocilar de 12 ani, un „cod“ copie și o copie a „TCP / IP Guide“ - le-ar fi construirea următorului Google de la vârsta de 17 ani.

Cu alte cuvinte, dacă aș putea să mă întorc în timp și îmi spun să citesc o anumită carte la începutul carierei mele ca un dezvoltator, acest lucru (plus Cod ) este acolo sus , în partea de sus a listei mele.

Publicat 14/01/2011 la 10:13
sursa de către utilizator

voturi
7

Kernighan & Plauger lui Elemente de programare Style . Aceasta ilustrează diferența dintre ínșelătoare-inteligent și elegant-inteligent.

Publicat 03/06/2009 la 21:01
sursa de către utilizator

voturi
7

Iată o carte excelenta , care nu este la fel de larg aplaudat, dar este plin de înțelegere profundă: Agile Software Development: joc Cooperativa , de Alistair Cockburn.

Ce e atât de special? Ei bine, în mod clar toată lumea a auzit termenul „Agile“, și se pare că cei mai mulți sunt credincioși în aceste zile. Indiferent dacă crezi sau nu, însă, există unele principii profunde din spatele de ce există mișcarea Agile. Această carte descoperă și articulează aceste principii într-un mod precis, științific. Unele dintre principiile sunt (BTW, acestea sunt cuvintele mele, nu e Alistair):

  1. Cel mai greu lucru despre dezvoltarea de software echipa este obtinerea creierul fiecăruia să aibă aceeași înțelegere. Noi construim sisteme imense, elaborate, complexe , care sunt invizibile în lumea tangibilă. Cu cât vă aflați la obtinerea creierul mai multor popoare pentru a împărtăși înțelegere mai profundă, cu atât mai eficientă echipa ta va fi la dezvoltarea de software. Acesta este motivul pentru care stau la baza de programare pereche are sens. Cei mai mulți oameni respingerea (și am făcut prea la început), dar cu acest principiu în minte am foarte recomandăm să - i dea o altă șansă. Tu eoliene cu doi oameni care înțeleg profund subsistemul pe care tocmai ați construit ... nu există multe alte moduri de a obține un astfel de transfer de informații profundă atât de repede. Este ca o minte contopire Vulcan.
  2. Nu aveți nevoie întotdeauna de cuvinte pentru a comunica înțelegere profundă rapid. Și un corolar: prea multe cuvinte, și depășesc capacitatea ascultătorului / cititorului, ceea ce înseamnă că înțelegerea de transfer pe care încercați nu se întâmplă. Luați în considerare faptul că copiii învață cum să vorbească limba de a fi „scufundat“ și „absorbție“. Nu doar limba , fie ... el dă exemplul unor copii jucându -se cu trenuri pe podea. De-a lungul vine un alt copil care nu a mai VĂZUT un tren înainte ... dar urmărind ceilalți copii, el ridică esența jocului și joacă dreapta de-a lungul. Acest lucru se întâmplă tot timpul între oameni. Acest lucru , împreună cu corolarul despre prea multe cuvinte vă ajută să vedeți cât de greșită a fost în vechile „cascadă“ de zile pentru a încerca să scrie 700 de pagini detaliate a specificațiilor cerute.

Nu este atât de mult mai mult în acolo. O să tac acum, dar am recomandăm această carte!

Publicat 20/03/2009 la 03:45
sursa de către utilizator

voturi
7

Masters of Doom. În ceea ce privește motivația și dragostea pentru profesia ta du - te: nu va primi nici mai bine decât ceea ce a fost descris în această carte, inspira sincer poveste!

Publicat 26/10/2008 la 19:15
sursa de către utilizator

voturi
7

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/61dECNkdnTL._SL500_AA240_.jpg

C ++ Cum de a Programului Este bun pentru beginner.This este excelenta carte care plin complet cu 1500 de pagini.

Publicat 23/09/2008 la 06:48
sursa de către utilizator

voturi
7

Martin Fowler lui Refactorizare: îmbunătățirea proiectării codului existent a fost deja listate. Dar voi detalia de ce mi - a afectat.

Esența întregii carte este despre codul structurarea , astfel încât este mai simplu de citit și înțeles de către oameni . Ea mă învață cu tărie că codul pe care am scris este destinat pentru colegii și succesorii mei să consume și , eventual , să învețe ceva bun din ea. Ea mă inspiră să conștient de program într - un mod care lasa oamenii lauda numele meu, și să nu mă blesteme la pierzare pentru eternitate .

Publicat 17/09/2008 la 08:55
sursa de către utilizator


voturi
7

În timp ce sunt de acord că multe dintre cărțile de mai sus trebuie citite (programator Pragmatic, Mythical Man-Luna, Arta de calculator de programare, și SICP vin în minte imediat), aș vrea să merg într - o direcție ușor diferită și recomandă o disciplină de programare de Edsger Dijkstra. Chiar dacă este în vârstă de 32 de ani, accentul pus pe „proiectare pentru verificabil“ este foarte relevant (chiar dacă „verificabil“ înseamnă „probă“ în loc „teste unitare“).

Publicat 29/08/2008 la 00:47
sursa de către utilizator

voturi
7

Cred că „Arta Unix Programare“ este o carte excelenta, de un hacker excelent / minte strălucitoare ca Eric S. Raymond, care încearcă să ne facă să înțelegem câteva principii de proiectare software (simplitate în principal). Această carte este o necesitate pentru fiecare programare, care este pe cale să înceapă un proiect sub platforma Unix.

Publicat 27/08/2008 la 02:42
sursa de către utilizator

voturi
7

Miticul Man luni de Fred Brooks http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mythical_Man-Month

Publicat 21/08/2008 la 21:02
sursa de către utilizator


voturi
6

"Practica de programare" de Brian W.Kerninghan & Rob Pike.

Limbajul este ușor și, de asemenea, subiectul este interesant.

Publicat 08/11/2009 la 09:26
sursa de către utilizator

voturi
6

După cum am început în curs de dezvoltare în Java (și sunt încă face acest lucru în ziua de azi) mi - ar trebui să recomande munca deosebite în domeniul: Mr lui Bunny Cup Big O“Java .

Din blurb autorului:

Nu este pur și simplu nici o modalitate mai bună de a învăța Java decât să aibă glanda pineala unui expert programator Java implantat chirurgical în creierul tău. Din păcate, cele mai multe HMOs refuză să plătească pentru această procedură de economisire a carierei, socotind Java să fie prea experimentale. În cele din urmă există un tratament alternativ pentru aceia dintre noi care nu pot aștepta pentru reforme radicale de ingrijire a sanatatii.

Dl Bunny Cup Big O“Java este recomandat de n din zece medici, unde n este orice număr întreg pe care doriți pentru a face să impresioneze unui public credul ametitor. Cartea începe cu o prezentare generală a cărții, și repede se extinde în cartea în sine. Doar uita-te la subiectele acoperite:

  • Java

Pe scurt, MBBCOJ ai tot ce trebuie sa stiti pentru o cariera de succes în mediile de dezvoltare de iepure astăzi va învăța.

Perspectiva în pixeli ar avea numai ani stârpit software-ul meu de viață în curs de dezvoltare.

Publicat 02/12/2008 la 19:02
sursa de către utilizator

voturi
6

Dezvoltarea rapidă de McConnell

Publicat 16/09/2008 la 15:55
sursa de către utilizator

voturi
6

Nu utilizatorii atinge vreodată codul? Dacă nu faci doar de back-end de lucru, recomand Despre Face: Essentials de utilizator Interface Design  - ajunsă la ediția a treia (legat). Am folosit să cred că utilizatorii mei erau prost pentru că nu „ a lua“ interfețele mele. Am fost, desigur, greșit. Despre mine Face întors.

Publicat 11/09/2008 la 04:15
sursa de către utilizator

voturi
6

Am câteva cărți bune care m-au influențat puternic că nu am văzut pe această listă până în prezent:

Psihologia de zi cu zi lucruri de Donald Norman. Principiile generale de proiectare pentru alte persoane. Acest lucru poate părea a fi cea mai mare parte bun pentru UIdar dacă te gândești la ea, are aplicații aproape oriunde există o interfațăcare cinevalanga dezvoltatorul originaltrebuie să lucreze cu; de exempluun API și proiectarea interfeței în așa fel încât alți dezvoltatori formează model mental corect șiobținefeedback adecvat din APIulsine.

Arta de Testare Software de Glen Myers. Un bun, introducere generală la softwareultestare; bun pentru programatori pentru a citi pentru a le ajuta să gândească ca un exemplucred tester de ceea ce ar putea merge prost șipregătească pentru ea.

Apropo, îmi dau seama întrebarea a fost „unică mai influentă carte“, dar discuția pare să fi schimbat la listarea cărți bune pentru dezvoltatori pentru a citi, așa că am sper că pot fi iertat pentru listarea a două cărți bune, mai degrabă decât doar unul.

Publicat 28/08/2008 la 20:13
sursa de către utilizator

voturi
6

Ghidul d-lui Bunny Pentru ActiveX

Publicat 28/08/2008 la 01:41
sursa de către utilizator

voturi
6

În nici un ordin special, cu excepția modului în care sunt aranjate pe raftul meu:

  • Programatorul Pragmatic
  • Rafactoring de Fowler
  • Lucrul efectiv Codul Legacy de pene. Aceasta este , practic , un volum companion pentru Refactorizare .
  • UML Distilat de Fowler. Printre alte virtuțile sale este concizie.
  • Debugging procesul de dezvoltare de Steve Maguire
  • Design Patterns (aka "Gang of Four") prin Gamma et al
Publicat 21/08/2008 la 22:19
sursa de către utilizator

Publicat 21/08/2008 la 21:02
sursa de către utilizator

voturi
6

Pragmaticul Programatorul: De la Journeyman la master , fără îndoială. Consilierea în ea este atât de bine prezentate și simplu, că este vorba de peste ca în cazul în care acesta a fost „Sense programator comun“. Iubesc.

Publicat 21/08/2008 la 20:54
sursa de către utilizator

voturi
6

Am fost arounda în timp, astfel încât cele mai multe cărți pe care le-am găsit influente nu se aplică în mod necesar astăzi. Eu cred că este important să se înțeleagă în mod universal platforma pe care sunt în curs de dezvoltare pentru (hardware și sistem de operare). De asemenea, cred că este important să învețe din alte greșeli popoare. Deci, două cărți le-aș recomanda sunt:

Calamități de calcul și În căutarea Prostie: Peste douăzeci de ani de la High Tech Dezastre Marketing

Publicat 12/08/2008 la 00:52
sursa de către utilizator

voturi
5

Modele Enterprise și MDA: Building Better Software-ul cu modele arhetip și UML

O citire excelent pentru cei care doresc să impulsioneze ORM si UML

Modele Enterprise și MDA: Building Better Software-ul cu modele arhetip și UML

Publicat 01/11/2010 la 03:40
sursa de către utilizator

voturi
5

Partea din spate a tamponului , de Dan Roam .

Partea din spate a tamponului http://www.coverbrowser.com/image/bestsellers-2008/302-7.jpg

O mare carte despre tehnici de gândire vizuale. Există , de asemenea , o extins editie acum. Nu pot vorbi cu această versiune, așa cum eu nu-l dețin; inca.

Publicat 09/08/2010 la 23:18
sursa de către utilizator

voturi
5

Concepte de proiectare în limbaje de programare de către FA Turbak produce implementări detaliate ale multor concepte de programare și este foarte util pentru a înțelege ce se întâmplă sub capotă.

Publicat 26/05/2010 la 13:06
sursa de către utilizator

voturi
5

Perfect Software: Și alte iluzii Testarea

TITLUL Cover http://ecx.images-amazon.com/images/I/51j3BSRspAL._SL500_AA240_.jpg

Perfect Software: Si Alte Illusions despre testarea de Gerald M. Weinberg

ISBN-10: 0932633692

ISBN-13: 978-0932633699

Publicat 18/08/2009 la 11:20
sursa de către utilizator

voturi
5

Nu este cel mai influent, dar merita o privire este de tineret de JMCoetzee.

Naratorul Tineretului, un student în Africa de Sud a anilor 1950, a fost mult timp complot o evadare din țara sa natală: din iubirea sufocantă a mamei sale, de la un tată a cărui eșecuri îl bântuie, și de la ceea ce este sigur este iminentă revoluţie. Studiind matematica, citind poezie, economisirea de bani, el încearcă să se asigure că, atunci când el ajunge în lumea reală, ori de câte ori care ar putea fi, el va fi pregătit să experimenteze viața la intensitate maximă, și să o transforme în artă. Ajuns la ultimul loc în Londra, cu toate acestea, el găsește nici poezie, nici romantism. În schimb, el sucombă monotonia vieții ca un programator de calculator, din care afacerile aleatorii, lipsite de iubire nu oferă nici un ajutor. Lipsit de inspirație, el se oprește din scris. Un colonial ciudat, un outsider constituțional, el începe un pelerinaj întunecat în care este testat în mod continuu și continuu găsit doresc.

capac de tineret http://img440.imageshack.us/img440/5140/youthgd4.jpg

Publicat 22/01/2009 la 23:41
sursa de către utilizator

voturi
5

Fapte și sofisme de Inginerie Software de Robert L. Glass http://www.codinghorror.com/blog/images/facts-and-fallacies-of-software-engineering.jpg

Fapte și sofisme de Inginerie Software de Robert L. Glass este o carte cu adevărat excelent. Am fost un hacker profesionist timp de aproape 10 de ani înainte să - l citesc, și eu încă mai învățat o grămadă de lucruri.

Publicat 08/10/2008 la 17:38
sursa de către utilizator

voturi
5

Instrumente de software de de Brian W. Kernighan și PJ Plauger

Ea a avut o influență profundă asupra cum am scrie software-ul.

Publicat 15/09/2008 la 19:25
sursa de către utilizator

voturi
5

Acesta isnt într - adevăr o carte pentru programator început, dar dacă sunteți în căutarea pentru cărți de proiectare SOA, apoi SOA în practică: Arta Distributed System Design este pentru tine.

Publicat 10/09/2008 la 16:07
sursa de către utilizator

voturi
5

Există o mulțime de voturi pentru Codul lui Steve McConnell complet, dar ceea ce despre său proiect software Ghid de supraviețuire carte? Cred că sunt atât de lectură necesară , dar din diferite motive.

Publicat 01/09/2008 la 09:14
sursa de către utilizator

voturi
5

refactorizare

Publicat 21/08/2008 la 21:08
sursa de către utilizator

voturi
4

alt text

Maiestria: Cheile succesului și pe termen lung împlinire, de George Leonard

Este vorba despre ceea ce mentalitățile sunt necesare pentru a ajunge la măiestrie în orice abilitate, și de ce. Este doar minunat, și un ușor citit prea.

Publicat 25/08/2010 la 11:53
sursa de către utilizator

voturi
4

Votul meu este „Cum sa gandesti ca un om de știință de calculator: Cu Learning Python“ Este disponibil atât ca o carte și ca e-book gratuit .

Este într-adevăr ma ajutat să înțeleagă elementele de bază ale nu doar Python, ci programarea în general. Deși se folosește Python pentru a demonstra concepte, ele se aplică cele mai multe, dacă nu toate, limbaje de programare. De asemenea: este GRATUIT!

Publicat 23/02/2010 la 00:13
sursa de către utilizator

voturi
4

Cât de mare este o carte de multe ori depinde de cititor și în cazul în care acestea au fost în cariera lor când au citit cartea. Trebuie să dau un strigăt-la Modele prim cap de proiectare . Carte mare și modul în care foarte creativ este scris ar trebui să fie folosit ca un exemplu pentru alți scriitori tech de carte. Adică este scris pentru a facilita învățarea și interiorizarea conceptele.

Primul cap de design Modele http://ecx.images-amazon.com/images/I/51LSqrgoT1L._SS500_.jpg

Publicat 20/08/2009 la 21:55
sursa de către utilizator

voturi
4

In plus fata de cele mari menționate mai sus:

Modele de Enterprise Application Architecture

Modele de integrare a întreprinderilor

Publicat 23/07/2009 la 02:30
sursa de către utilizator

voturi
4

Trei cărți vin în minte pentru mine.

  • Arta Unix Programare de Eric S. Raymond.
  • Vrăjitoriile Redactat de Rick Cook.
  • Arta Programarea calculatoarelor de Donald Knuth.

Îmi place , de asemenea , scris de Paul Graham.

Publicat 27/04/2009 la 14:02
sursa de către utilizator

voturi
4

Programare avansată în UNIX mediu de W. Richard Stevens.

Publicat 20/11/2008 la 03:31
sursa de către utilizator

voturi
4

Nimeni nu pare să fi menționat Stroustup lui C ++ limbaj de programare , care este o mare carte pe care fiecare programator C ++ ar trebui să citească.

De asemenea , cred că Extreme Programming Explained: Imbratisati Schimbarea ar trebui să fie citit de fiecare programator și manager. Multe dintre ideile din carte sunt cunoștințe comune acum , dar cartea oferă un cont inteligent și inspirat de exercitarea calității în inginerie software.

Aș doua recomandările pentru Knuth și Gang of Four, care sunt clasice.

Publicat 04/11/2008 la 23:40
sursa de către utilizator

voturi
4

Object-Oriented Software Construcții de Bertrand Meyer

Publicat 16/09/2008 la 17:33
sursa de către utilizator

voturi
4

Eficiente C ++ și mai eficiente C ++ de către Scott Myers.

Publicat 16/09/2008 la 15:33
sursa de către utilizator

voturi
4

Lean Software Development de Mary si Tom Poppendieck este cu siguranta una pentru fiecare raft de cărți dezvoltatori

Publicat 16/09/2008 la 15:20
sursa de către utilizator

voturi
4

Programare Perl (O'Reilly)

Publicat 16/09/2008 la 15:03
sursa de către utilizator

voturi
4

Debugging procesul de dezvoltare: Strategii practice pentru a sta concentrat, Lovirea Date navei, și construirea echipe solide de Steve Maguire.

Nu-non-sens, cu picioarele pe pământ, divertisment, profundă.

Publicat 07/09/2008 la 07:12
sursa de către utilizator

voturi
4

Am citit recent Dreaming în Cod și a constatat ca acesta să fie o lectură interesantă. Poate cu atât mai mult din ziua în care am început să citesc Chandler 1.0 a fost lansat. Citind despre dureri de creștere și greșelile unei echipe de proiect de oameni talentați care încearcă să „schimbe lumea“ vă oferă o mulțime de a învăța de la. De asemenea , Scott aduce o mulțime de Lore programator și înțelepciune între ele, care e doar o citire de divertisment.

Frumos Cod a avut una sau două lucruri care mă gândesc în mod diferit, în special capitolul în partea de sus în jos operator prioritate.

Publicat 01/09/2008 la 17:22
sursa de către utilizator

voturi
4

Codul complet este alegerea numărul unu, dar aș cita, de asemenea, Gang a modelelor de design Patru și Craig Larman lui UML Aplicarea și modele.

Atemporalitate drumul construirii, de Christopher Alexander, este un alt mare. Chiar dacă este vorba despre archtecture, este inclus în bibliografia de multe cărți de programare mari am citit deja.

Un altul, din care Învăț multe lucruri noi, este Șabloanele de acces la date, prin Clifton Nock.

Publicat 05/08/2008 la 18:28
sursa de către utilizator

voturi
3

Programare avansată în mediul UNIX - W. Richard Stevens

Publicat 26/11/2009 la 21:24
sursa de către utilizator

voturi
3

Rezervați Adunarea Limba lui Peter Norton pentru IBM PC

alt text

Am petrecut nenumărate nopți în fața PC-ului (DOS), explorarea lumi necunoscute :-D

Publicat 05/08/2009 la 22:19
sursa de către utilizator

voturi
3

Din moment ce eu sunt un programator C # și cărți de cele mai multe generice deja a fost menționat aș dori să recomand cartea lui Bill Wagner „mai eficientă C # .

Cred că cei mai mulți oameni care dezvolta compozit WPF-aplicații, de asemenea, ar trebui să aibă o privire la Microsoft Composite Application Ghid (de asemenea, cunoscut sub numele de Prism):

Ghid de aplicare compozit

Publicat 05/08/2009 la 13:03
sursa de către utilizator

voturi
3

Toate gândire în ... cărți.

Bruce Eckel este genială de pedagogie! Este atât de ușor de înțeles implementarea polimorfismului în C ++. Acesta conține tot ceea ce ar trebui să știe despre C ++, concepte de bază și avansate. Mult mai bună decât anii Stroustrup. Am învățat Java cu el.

Și ultimul, dar nu în ultimul rând:

C ++ este liber!

http://www.mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html

Publicat 15/07/2009 la 11:18
sursa de către utilizator

voturi
3

Am citit cele mai multe cărți care au un scor mare la această întrebare - dar nu toate dintre ele și am adăugat ceilalți unul la meu (mulțumiri lui Dumnezeu!) Amazon Wish List imediat!

(Cineva ar trebui să creeze o listă pe Amazon pentru aceste cărți ... Poate o listă cu numele:? „StackOverflow cele mai bune cărți vreodată“ Oricine știe cum să facă asta? )

Pentru mine, cea mai bună carte a fost vreodată codul complet . A fost o revelație. I - am cumpărat a 2 -a ediție în limba engleză și apoi în franceză și eu încă mai cred că ar trebui să fie o lectură obligatorie în orice școală informatică. Structura de date este cool , dar codul complet, nu glumă, este mult mai important ...

Apoi, a doua cea mai bună carte mea a fost de scriere Cod Solid - având afla cum să fie înțeles, a fost grozav să știe cum să scrie cod solid.

Apoi , o mulțime de cărți foarte frumos , dar nimeni nu mai vorbim aici. Până în 2001, cred că: liniile directoare - cadru de proiectare : Convenții, Idiomuri, și a modelelor de Refolosibile NET Biblioteci. O bijuterie! Am citit această carte de multe ori și este încă pe biroul meu, chiar lângă LCD mea, împreună cu codul complet (într - adevăr!). I Love modul în care a fost scris (dragoste comentariu care a fost adăugat aici și acolo - cărți ar trebui să fie scrise toate ca asta!)

Dar bine, am uitat primele cărți mari le - am citit! Cei care mă fac iubesc știința calculatoarelor, cu pasiune:

  • Calcula! (Revista C64 - nu va uita Jim Butterfly : o)
  • Borland C ++ Ghiduri de utilizare (cele vechi, circa 1991, cei care au încercat să introducă programarea orientată obiect, foarte frumos scris).
  • Cele mai multe Microsoft DÉVELOPPEMENT Ghiduri Instrumente utilizator , circa 1990-1995. Nu știu cine au scris ei, dar au fost destul de cool! Îmi amintesc de lectură le târziu în noapte, în zilele de sâmbătă ...

Ei bine, întrebarea excelenta: o)

Publicat 09/06/2009 la 20:59
sursa de către utilizator

voturi
3

Pentru mine a fost Design Patterns pe înțelesul tuturor a oferit un „Oh , asta - i cum funcționează“ momentul pentru mine , în ceea ce privește pentru a proiecta modele și a fost foarte util atunci când predarea modele de design pentru alții.

Publicat 18/12/2008 la 17:00
sursa de către utilizator

voturi
3

Aplicarea UML și modele de Craig Larman.

Titlul cărții este ușor înșelătoare; aceasta se face cu UML și modele, dar acoperă atât de mult mai mult. Subtitlul cărții vă spune un pic mai mult: O Introducere în Object-Oriented Analiză și Design și dezvoltare iterativ.

Publicat 12/11/2008 la 12:56
sursa de către utilizator

voturi
3

O nouă minte Total, de Daniel Pink. Interesant ia cu privire la viitorul industriei noastre.

Presupun cele mai multe dintre cei care citesc acest lucru va fi citit cărțile din partea de sus a listei deja. Deci, voi oferi o carte care are un aspect diferit la industria noastră.

alt text http://www.danpink.com/images/wnm.jpg

Publicat 25/09/2008 la 00:29
sursa de către utilizator

voturi
3

Sunt surprins nu există nici o mențiune încă din această carte: Incepand Forth , de Leo Brodie. La urma urmei Forth, fiind un limbaj bazat pe stiva, ar trebui să se potrivească publicul de pe acest site ...

Desigur, Forth este o limbă ciudată și nu foarte popular in aceste zile. Dar această carte este o bucurie de a citi. Și are desene animate! Cartea, precum și alte carte a lui Brodie, gândire Forth , sunt ambele disponibile gratuit pe internet.

Publicat 21/09/2008 la 16:48
sursa de către utilizator

voturi
3

Fie că sunteți de codificare în Smalltalk sau nu Smalltalk Cele mai bune modele de practică este o citire mare. Plin de observații mici , care se va schimba modul de cod; pentru mai bine.

Publicat 18/09/2008 la 09:07
sursa de către utilizator

voturi
3

Cel mai influent carte de programare pentru mine a fost destulă frânghie pentru a te trage în picior de Allen Holub .

Coperta cărții http://ecx.images-amazon.com/images/I/71AE90J735L._SL500_AA240_.gif

O, bine, cât de mult timp în urmă a fost.

Publicat 17/09/2008 la 08:10
sursa de către utilizator

voturi
3

Coder pentru dezvoltatori , de Mike Gunderloy.

Publicat 16/09/2008 la 21:32
sursa de către utilizator

voturi
3

http://ecx.images-amazon.com/images/I/519J3P8ANML._SL500_AA240_.jpg

Am luat mea la un programing nivel cu totul nou.

Publicat 16/09/2008 la 19:26
sursa de către utilizator

voturi
3

Extreme Programming de Kent Beck

Publicat 16/09/2008 la 17:48
sursa de către utilizator

voturi
3

Unix Programare Mediu de Kernighan și Pike.

Unix Programare Mediu

Mai mult decât oricare altă carte, ea ma învățat beneficiile în construirea instrumente de mici, ușor-testate, care pot fi combinate pentru a face lucruri mari.

Publicat 16/09/2008 la 17:28
sursa de către utilizator

voturi
3

Asta mi-a început într-o adevărată OOA & D.

Aplicarea UML și modele: Introducere orientate pe obiect Analiza si Design si Dezvoltare iterative - Craig Larman

Acestea ar fi acolo sus, de asemenea:

  • Modele în Enterprise Application Architecture - Fowler
  • Driven-domeniu de design - Eric Evans
Publicat 16/09/2008 la 15:40
sursa de către utilizator

voturi
3

Programare de cacao pentru Mac OS X de Aaron Hillegass

Publicat 16/09/2008 la 15:25
sursa de către utilizator

voturi
3

Cred că codul complet va fi unul extrem de popular pentru această întrebare, pentru mine a corectat multe dintre obiceiurile mele rele și re-afirmată bunele mele practici.

De asemenea, pentru background-ul meu Perl am place foarte mult Perl Cele mai bune practici din Damian Conway. Perl poate fi un limbaj urât, dacă nu utilizați stilul și cele mai bune practici, care este ceea ce am văzut în script-urile am citit (și, uneori, scris).

Îmi place Cap prima serie, acestea sunt destul de bune și ușor de citit, atunci când dumneavoastră nu sunt în starea de spirit pentru cărți stil mai grave.

Publicat 16/09/2008 la 14:55
sursa de către utilizator

voturi
3

Nu este strict o carte de dezvoltare și cred că l-am menționat într-un alt răspuns undeva, dar este o carte eu chiar cred că toți dezvoltatorii ar trebui să citească, de la PHP pentru Java pentru dezvoltatorii de asamblare.

Cod

Este într-adevăr aduce împreună ce se află sub capotă într-un computer, de ce memoria nu ar trebui să fie irosite și unele dintre cele mai interesante părți ale istoriei de calcul. Este o introducere la calculator și ceea ce este. Mi-a dat pasiunea mea final pentru programare de nivel scăzut și ma ajutat să înțeleg indicii și memorie mai mult decât orice alt computer.

Publicat 16/09/2008 la 14:51
sursa de către utilizator

voturi
3

pentru a obține avansat în prolog i plac aceste două cărți:

Arta Prolog

Meșteșugul Prolog

într-adevăr deschide mintea pentru schemele de programare logică și recursivitate.

Publicat 15/09/2008 la 21:29
sursa de către utilizator

voturi
3

Acesta nu este un răspuns direct la întrebarea, pentru că eu simt că a fost deja răspuns de mai sus, cu toate acestea, una dintre cărțile pe care au avut cu siguranta un impact asupra modului de cod I este codul de lectură, Volumul 1: Open Source Perspectiva .

alt text http://g.bookpool.com/covers/405/0201799405_140_30O.gif

Publicat 02/09/2008 la 08:23
sursa de către utilizator

voturi
2

La început a fost linia de comandă. Neal Stephenson.

Publicat 14/01/2011 la 17:09
sursa de către utilizator

voturi
2

Steve Macguire lui Cod masiv de scriere

Publicat 09/12/2010 la 07:49
sursa de către utilizator

voturi
2

97 lucruri de fiecare programator ar trebui să știi

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/51F134Q8TrL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA240_SH20_OU01_.jpg

Această carte împreună piscine experiențele colective ale unora dintre cei mai buni programatori din lume. Este un trebuie să citească.

Publicat 08/02/2010 la 17:31
sursa de către utilizator

voturi
2

Ceea ce fiecare programator trebuie să știți despre memorie

de Ulrich Drepper - explică structura subsistemelor de memorie moderne și sugerează cum să le utilizeze în mod eficient.

PS: Ne pare rău dacă eu sunt dublu postare.

Publicat 06/02/2010 la 06:16
sursa de către utilizator

voturi
2

Ce sa întâmplat cu „Expert de programare C - Secretele C profundă“ de Peter Van Der Linden - o lectură clasică și plăcută. În cazul în care au citit că acum, imediat după ce a aflat ani de C, dar luat-o despre după 3 ani în procesul de învățare C! O carte recomandată care răspunde la cele mai frecvente întrebări pe SO indicii (un subiect preferat al meu). Live-l, mânca, respira! 10/10!

Publicat 03/12/2009 la 18:49
sursa de către utilizator

voturi
2

Domeniul de design condus de Eric Evans este o carte minunata!

Publicat 23/08/2009 la 06:17
sursa de către utilizator

voturi
2

Cod masiv Optimizarea ciclului de dezvoltare de software de viață

Desi cartea este de numai 300 de pagini și favorizează tehnologiile Microsoft oferă încă unele sfaturi agnostici lingvistice bune.

Publicat 07/06/2009 la 02:45
sursa de către utilizator

voturi
2

Citesc acum Agile Software Development, principii, modele și practici . Pentru cei interesați de XP și Design orientate-obiect, aceasta este o lectură clasică.

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/519J3P8ANML._SL500_AA240_.jpg

Publicat 12/03/2009 la 19:31
sursa de către utilizator

voturi
2

Am văzut o recenzie a Unitati de software: Asamblare Aplicații cu modele, modele, cadre și instrumente pe un blog vorbind , de asemenea , despre XI-Factory , am citit -o și trebuie să spun această carte este o trebuie să citească. Desi nu țintită în mod specific pentru programatori, explică foarte clar ce se întâmplă în lume de programare chiar acum , cu arhitectura model-driven și așa mai departe ..

Publicat 02/03/2009 la 23:23
sursa de către utilizator

voturi
2

Aș spune că „ Cod de Dincolo - Învață să te facă distincția în 9 pași simpli “ este destul de o carte bună și motivațional. Eu nu acoperă probleme tehnice, dar descrie modalități de a lucra cu oamenii, fiind profesionist, ... Pentru mine, aceasta este o carte puteți citi din nou și din nou , dacă sunteți în nevoie de unele vorbe încurajatoare. În afară de asta, este ieftin și foarte ușor și plăcut să citesc în 3 până la 4 ore.

Există un pic de revizuire peste la blog - ul meu .

Publicat 18/09/2008 la 06:24
sursa de către utilizator

voturi
2

pentru nivelul scăzut de divertisment i - ar sugera Michael Abrash lui
i) -Zen de cod și Optimizare
ii) -Graphics Programare negru cartea- ,
chiar dacă tu dont face orice programare grafică.

Publicat 17/09/2008 la 13:58
sursa de către utilizator

voturi
2

Avansat MS-DOS de Ray Duncan.

Publicat 17/09/2008 la 13:04
sursa de către utilizator

voturi
2

Craig Larman lui Aplicarea UML și modele . În timp ce Gang de patru carte Design Patterns este foarte instructiv, am constatat că nu am „ a lua“ modul de utilizare a modelelor de design , până când am dat peste cartea lui Larman într - o clasă de programare.

Publicat 17/09/2008 la 10:58
sursa de către utilizator

voturi
2

Ca atât de mulți oameni au listat modele de primul cap de proiectare, care sunt de acord este o carte foarte bună, aș dori să văd dacă atât de mulți oameni conștienți de un titlu numit Design Patterns explicat: o nouă perspectivă asupra design orientat pe obiect .

Acest titlu se ocupă cu modele de design excelent. Prima jumătate a cărții este foarte accesibil, iar restul capitolelor necesită doar o înțelegere fermă a conținutului acoperit deja Motivul pentru care am simt a doua jumătate a cărții este mai puțin accesibilă este că se referă la modelele pe care eu, ca un dezvoltator tânăr lipsit, desigur, în experiență, nu au folosit prea mult.

Acest titlu introduce, de asemenea, conceptul din spatele modelelor de design, acoperind lucrari de Christopher Alexander în arhitectură la GOF de punere în aplicare a modelelor prima documentare în SmallTalk.

Cred că oricine care sa bucurat de modele de primul cap de proiectare, dar încă mai găsește GOF foarte uscat, ar trebui să se uite în Design Patterns explicată ca o mult mai ușor de citit alternativ (desi nu la fel de cuprinzătoare).

Publicat 17/09/2008 la 10:22
sursa de către utilizator

voturi
2

O altă carte care nu a fost menționat încă, și ar trebui să fie lectură obligatorie pentru fiecare programator, newbies pe până la guru, în orice limbaj de programare, este scris Michael Howard Secure Code (2nd Edition) de la MSPress.

Publicat 17/09/2008 la 09:53
sursa de către utilizator

voturi
2

Separat, aș menționa Al treilea Manifestul de Hugh Darwen și CJ Data. Dacă sunteți interesat în înțelegerea datelor (care pare mai puțin frecvente printre programatori) , această carte este un must-citit. Se va face , de asemenea , te trist atunci când îți dai seama cât de rău este rupt SQL, dar aceasta va ajuta , de asemenea , să facă față cu acea zdrobire. Știind modul în care un instrument este rupt vă permite să proiectați cu aceste deficite în minte.

Publicat 17/09/2008 la 04:27
sursa de către utilizator

voturi
2

Acest lucru s-ar putea să nu conta ca o „carte de dezvoltare“, dar am să-l arunce în vreun fel: Hackerii de Stephen Levy. Am constatat că a vorbit cu latura emoțională a programării.

Publicat 17/09/2008 la 02:11
sursa de către utilizator

voturi
2

Amiga ROM Kernel Manuale :)

Publicat 16/09/2008 la 22:22
sursa de către utilizator

voturi
2

Domeniul Motivat de proiectare de Eric Evans

Publicat 16/09/2008 la 19:07
sursa de către utilizator

voturi
2

Întrebarea este, „Ce carte a făcut într - adevăr un impact de modul în care funcționează ca un dezvoltator?“ Fără nici o îndoială, de programare pentru Windows cu MFC , de Jeff Prosise, este cartea care a avut cel mai mare impact asupra modului în care lucrez ca un dezvoltator. Nu ma învățat fundamentele „programare“ , dar a deschis lumea de dezvoltare a platformei Windows pentru mine și multe mii de alți dezvoltatori.

Am scris un mic fragment de cod pentru Windows anterior în „stilul Petzold“, înainte de a fost dezvoltat MFC. Am decis rapid platforma Windows pur și simplu nu ne merita efortul ca un dezvoltator. Când Prosise a ieșit cu cartea lui MFC, am realizat (împreună cu mii de alți programatori non-Windows) pe care am putea crea o interfață ușor de utilizat, care utilizatorii nu ar înțelege doar, dar de fapt se bucură folosind. Am devorat cartea, ceea ce face atât de multe note în ea și de cotitură în jos atât de multe colțuri, am cumpărat în cele din urmă oa doua copie.

Prosise, Jeff. Programarea pentru Windows cu MFC 2nd Ed. Microsoft Press 1999 ISBN: 1-57231-695-0

Publicat 16/09/2008 la 18:17
sursa de către utilizator

voturi
2

Profesorul meu de matematică la liceu mi -a împrumutat o copie sunt dvs. Lumini Figura Problema pe care am re-citit de multe ori. Acesta a fost de neprețuit, ca dezvoltator, și în viață , în general.

Publicat 16/09/2008 la 18:10
sursa de către utilizator

voturi
2

Expert de programare C: Deep Secretele C de către Peter Van Der Linden

Publicat 16/09/2008 la 17:36
sursa de către utilizator

voturi
2

Deși nu este strict o carte de dezvoltare de software, aș recomanda foarte că nu mă face să mă gândesc! să fie luate în considerare în această listă.

Publicat 16/09/2008 la 16:50
sursa de către utilizator

voturi
2

Design -ul si Evolutia C ++ “ de Bjarne Stroustrup

În afară de a da mult de fundal pe C ++, este, de asemenea, un studiu de lungă durată privind compromisurile și preocupările de proiectare implicate într-un program pe scară largă.

BN.com

Publicat 16/09/2008 la 16:32
sursa de către utilizator

voturi
2

Cred că am putea cere aceeași întrebare de top evaluat la fiecare câteva săptămâni și upmod pe toți cei care au menționat codul complet sau pragmaticului programator .

Nu că există anythng în neregulă cu ea :-)

Publicat 16/09/2008 la 16:08
sursa de către utilizator

voturi
2

Win32 Programare de Charles Petzold

Publicat 16/09/2008 la 15:55
sursa de către utilizator

voturi
2

Este o îngrădi dintre modelele de prim cap de proiectare, pentru multe dintre motivele menționate mai sus, și de testare Perl: Notebook Un dezvoltator, care ar trebui să fie una dintre bibliile pentru orice programator Perl care doresc să scrie cod maintainable.

Publicat 16/09/2008 la 15:28
sursa de către utilizator

voturi
2

Roger S. Pressman - Software Engineering (A Practicienilor Approach). Are o mulțime de informații utile.

Publicat 10/09/2008 la 01:42
sursa de către utilizator

voturi
2

Cred că am crescut într-o altă generație decât cele de aici ....

Una dintre cele mai influente cărți am citit, a fost APUE .

Sau ceva destul de mult de W. Richard Stevens.

Publicat 08/09/2008 la 04:55
sursa de către utilizator

voturi
2

Am găsit „Arta Prolog“ o citire foarte bună.

Publicat 08/09/2008 la 03:59
sursa de către utilizator

voturi
2

Sunt un mare fan al majoritatea titlurilor de Robert C. Martin, în special Agile Software Development, Principii și practici și Codul Clean: Un manual de Agile Software artizanatului .

Publicat 27/08/2008 la 01:50
sursa de către utilizator

voturi
2

Citiți Modele primul cap de proiectare pentru o introducere mult mai accesibilă decât cartea GOF. Îmi amintesc sentimentul ca mi - am nivelat după fiecare capitol.

Kent Beck a unor teste de dezvoltare de Exemplu pentru TDD.

Publicat 25/08/2008 la 18:02
sursa de către utilizator

voturi
2

Lucrul efectiv Codul Legacy este o carte cu adevărat uimitor , care merge în detaliu cu privire la modul corect de a testa unitatea de codul și ceea ce beneficiul real al este. Este într - adevăr a deschis ochii.

Publicat 21/08/2008 la 21:10
sursa de către utilizator

Publicat 21/08/2008 la 20:55
sursa de către utilizator

Publicat 06/05/2010 la 08:59
sursa de către utilizator

voturi
1

You.Next (): Mutare Software - ul de dezvoltare a carierei la conducere Track ~ Michael C. Finley (Autor), Honza Fedák (Autor) link text

Publicat 03/03/2010 la 22:13
sursa de către utilizator

voturi
1

Cartea roz Shirt

Ghidul programatorului la IBM PC. Cartea Pink Shirt.

... ei bine, cineva a trebuit să - l spun.

Publicat 23/02/2010 la 17:18
sursa de către utilizator

Publicat 08/02/2010 la 17:53
sursa de către utilizator

voturi
1

Arta de a Game Design - O carte de Lentile de Jesse Schell

Jesse Schell a predat Game Design si a condus proiecte de cercetare la Carnegie Mellon Entertainment Technology Center din 2002.

a spus Nuff.

Arta de a Game Design - O carte de Lentile http://i50.tinypic.com/iekw0l.jpg

PS: Ne pare rău dacă am dubla postare, nu am putut găsi această carte în răspunsuri - fie pentru că titlul nu a fost exactă sau nu a existat nici o imagine. Lasă-mă să știu și o voi șterge dacă da.

Publicat 04/02/2010 la 19:36
sursa de către utilizator

voturi
1

Aceasta este o compilație foarte bogat și util, cu toate acestea, eu sunt un pic surprins că nu am întâlnit Andrew S. Tanenbaum printre autori. OMI el este unul dintre cei mai buni profesori CS, și geniul său are de a face , în principal , cu capacitatea sa extraordinară în a face un material destul de dificil accesibile studentii CS. Cărțile sale (moderne sisteme de operare, sau rețele de calculatoare ar putea suna un clopot) a făcut o treabă minunată în furnizarea de mine cu o fundație solidă în CS în timp ce faci BS meu si am foarte recomanda - le. Printre alte lucruri interesante de pe Tanenbaum, care dovedesc abilitățile sale de a merge dincolo de predare: autor al unui sistem de operare numit Minix - Linus a avut partea sa tariful de inspirație de la ea , atunci când punerea în aplicare a Linux; Amoeba - sistem de operare distribuit; Turtle - rețea p2p anonim liber.

Publicat 16/12/2009 la 10:00
sursa de către utilizator

voturi
1

Aceasta este o carte trebuie să citească pentru fiecare programator: concepte de sisteme de baze de date de Abraham Silberschatz.

alt text http://images.barnesandnoble.com/images/14870000/14878097.JPG

Publicat 14/12/2009 la 16:59
sursa de către utilizator

voturi
1

lectură esențială pentru orice mentor / lider de echipa / manager sau oricine care raportează cele prezentate mai sus.

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/316N6QYW32L._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA240_SH20_OU01_.jpg

Publicat 23/11/2009 la 19:08
sursa de către utilizator

voturi
1

Am întârziat la această întrebare , dar se pare că încă mai au ceva unic de oferit ... Software Engineering Economie de Barry Boehm , care, pentru a rezuma, spune că , dacă doriți să îmbunătățească productivitatea cu adevărat software - ul obține oameni mai bine , deoarece mai bune instrumente, hardware, limbi, metode, etc vor avea un impact marginal. Numai persoanele mai bune conduce la o productivitate de cantități semnificative. Subliniez, acest lucru este mai bine inginerii, nu mai mult de ingineri!

Nu este genul de carte pe care ar lua în pat cu tine, ca s-ar putea face cu Codificatori At Work , dar genul de carte care conduce acasă o lecție pe care industria noastră a luptat cu putere să ia la inimă. Martor off-shoring, o economie falsă că modelul Boehm anticipează va avea doar un efect pozitiv marginal, sau chiar deloc. Verifică.

Publicat 08/11/2009 la 09:48
sursa de către utilizator

voturi
1

Unul nu am deja vedea aici a fost Modele xUnit de testare: Refactorizare cod de test de Gerard Meszaros. Aceasta carte într - adevăr ma ajutat să văd unitate de testare dintr - o perspectivă nouă.

Publicat 06/11/2009 la 22:42
sursa de către utilizator

voturi
1

Se pare că cei mai mulți oameni au atins deja pe niște cărți foarte bune. Unul care ma ajutat într - adevăr a fost eficace C #: 50 moduri de a îmbunătăți dvs. de C # . Aș fi neglijent dacă nu am menționa Tao al Pooh . Cărți de filosofie poate fi bun pentru suflet, și codul.

Publicat 22/10/2009 la 12:00
sursa de către utilizator

voturi
1

Algoritmi în C ++ a fost de neprețuit pentru mine în procesul de învățare Big O notatie si intrarile si iesirile diferitelor algoritmi de sortare. Acest lucru a fost publicat înainte de Sedgewick a decis că ar putea face mai mulți bani prin impartirea in 5 carti diferite.

C ++ Întrebări frecvente este o carte uimitoare pe care într - adevăr vă arată ceea ce ar trebui și nu ar trebui să fie făcut în C ++. Compatibilitatea inversă a C ++ lasă o mulțime de mine terestre și despre această carte te ajută să evite cu atenție le în același timp , fiind o bună introducere în proiectarea OO și intenție.

Publicat 27/05/2009 la 00:33
sursa de către utilizator

voturi
1

O introducere în GW de bază. Cu l Niciodată n-aș fi învățat cum să programeze și orice alte cărți nu mi-ar fi făcut nici un bine.

Publicat 27/04/2009 la 14:04
sursa de către utilizator

voturi
1

Cum se rezolva Ea: Un nou aspect al metodei matematice Deși nu sunt direct legate de programare pe calculator , dar nu vă învață arta de rezolvare a problemelor și asta programare pe calculator este vorba.

Publicat 18/02/2009 la 19:32
sursa de către utilizator

voturi
1

Voi adăuga un cuplu care nu l-am văzut aici, care sunt influente pentru mine:

  • Yourdon și Constantin, "design structurat". Tot ce trebuie să știți despre design software-ul este aici, dacă sunteți dispus să sape pentru un pic.
  • Leonard Koren, „Wabi: pentru artiști, designeri, poeți și filosofilor“. O filozofie pragmatică de echilibrare frumusețe și pragmatism.
Publicat 14/01/2009 la 22:46
sursa de către utilizator

voturi
1

Proiectarea orientată obiect euristica este o citire mare. N - am putut pune jos.

Publicat 14/01/2009 la 22:35
sursa de către utilizator

voturi
1

Încă un clasic valoros este Sala de interfață de rușine . Acest site este detaliat un sortiment foarte mare de design de interfață faux pas care este destul de distractiv. Iarchitect.com original , nu mai există, dar alții au restabilit HOS pe propriile site - uri web.

Publicat 13/01/2009 la 18:50
sursa de către utilizator

voturi
1

Am creangă acest lucru atunci când am fost un newbie complet și mi-a luat de la doar știind că Java a existat la un membru al echipei de încredere într-un timp scurt

Publicat 05/01/2009 la 18:16
sursa de către utilizator

voturi
1

Chiar dacă n-am programat un joc de această carte ma ajutat să înțeleg o mulțime de lucruri într-un mod distractiv.

Publicat 05/01/2009 la 18:14
sursa de către utilizator

voturi
1

Scelbi-Byte Primer

Am pored peste listele de cod sursă în această carte, de multe ori, până când, într-o zi am grokked dintr-o dată 8080 de programare limbaj de asamblare.

Publicat 18/12/2008 la 19:34
sursa de către utilizator

voturi
1

Etudes pentru programatori de Charles Wetherell, Perle Mai mult de programare (Jon Bently),

Publicat 06/12/2008 la 01:18
sursa de către utilizator

voturi
1

Programare grafică în Windows este dificil de vina.

Publicat 14/11/2008 la 16:12
sursa de către utilizator

voturi
1

IV Fortran cu Watfor și Watfiv de creson, Dirkson și Graham.

Aceasta carte ma învățat prima mea limbaj de programare pe care am programat pe cartele perforate la momentul respectiv. După 3 ani, cartea a fost tot zdrențe, pentru că am folosit-o atât de mult.

alt text http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/4b/83/245d9833e7a03768eaf63110._AA240_.L.jpg

Fortran a fost o limbă de mare! Acesta a avut un optimizator de super și produse de cod foarte rapid. Este încă foarte popular în Marea Britanie și FTN95 este acum un compilator foarte plin-featured și capabil. Uneori aș vrea să pot fi continuat să-l folosească, dar Delphi este mai mult decât un înlocuitor adecvat.

Publicat 30/10/2008 la 05:23
sursa de către utilizator

voturi
1

Dacă scrieți cod în C, apoi Expert de programare C este un deschizător de ochi. Ea are răspunsuri la toate lucrurile pe care le-ați întrebat de ce funcționează în acest fel. Peter Van Der Linden are un stil de scris mare și face concepte arcane foarte ușor de citit. A trebuie să citească pentru toți dezvoltatorii C

Publicat 18/10/2008 la 16:55
sursa de către utilizator

voturi
1

OK, deci întrebarea nu este „ceea ce este cea mai bună carte de programare“, dar „dacă ai putea să le spui ce să citească la începutul carierei dvs.“ ...

Probabil unul dintre „On Lisp“ și SICP, plus unul dintre CLRS sau „Algoritmi: o abordare creativă“ de Udi Manber.

Introducere în Algoritmi de Udi Manber http://vig-fp.prenhall.com/bigcovers/0201120372.jpg

Primele două vor învăța o mulțime de tehnici de programare, modele, și deschide într-adevăr până mintea cuiva de a lui / ei propria creativitate; celelalte două sunt diferite. Sunt mai mult teoretic, dar, de asemenea, foarte importantă, cu accent pe proiectarea de algoritmi corecte și eficiente (și care necesită în mod substanțial mai mult matematica).

Văd o mulțime de oameni care recomandă primele trei cărți atunci când subiectul „cărți bune de programare“ apare, dar ultima (de Manber) este o carte mare, și puțini oameni știu. E pacat! Manber se concentrează pe dezvoltarea incrementală a algoritmilor prin provingurilor teoremă folosind inducție.

Publicat 18/10/2008 la 16:39
sursa de către utilizator

voturi
1

Orice de Edward Tufte: Visual afișarea informațiilor cantitative; Prevăzând Informații; Explicații vizuale

Publicat 02/10/2008 la 23:46
sursa de către utilizator

voturi
1

recomandat pentru Windows programator, programare pentru Windows

Publicat 21/09/2008 la 13:09
sursa de către utilizator

voturi
1

" Fortran carte de colorat " de Dr. Roger Kaufman (1978, ISBN: 0262610264)

Ce concept prost - mai mult decât de bază chiar și un „Dummies“ carte! Dar funcționează pentru orice limbă (cu câteva exemple specifice Fortran desigur), explicând conceptele de bază ale logicii, variabile, I / O, etc într-un mod foarte ușor de înțeles și de „Dureros Funny“.

Este suficient pentru a obtine un vechi de zece ani interesat de programare ...

alt text

(Fotografia de copertă găsit pe un cont de utilizator Flickr )

Publicat 21/09/2008 la 03:14
sursa de către utilizator

voturi
1

Am găsit algoritmul de design al Manual de a fi o citire foarte benefic. De asemenea , am foarte recomanda programare Pearls .

Publicat 20/09/2008 la 20:30
sursa de către utilizator

voturi
1

Chiar dacă am fost de programare rofessionally de ani de zile, Rocky Lhotka lui „Business Objects“ , seria despre cadrul său CSLA a fost cartea care a deschis ochii.

Ideile sale el ma entuziasmat cu privire la modelele de dezvoltare de software și teorie din nou. Mi -a stabilit pe calea unui nou interes în procesul de învățare cum să fie un dezvoltator mai bine, și nu doar de învățare despre cele mai recente de control Gee-bâzâit sau o bibliotecă. (Nu mă înțelege greșit, îmi place încă o carte tehnică prea bun - trebuie să țină pasul!)

Publicat 20/09/2008 la 20:17
sursa de către utilizator

voturi
1

Dacă faci ceva în Unix / Linux / MacOS, etc, trebuie să citiți avansate de programare în mediul Unix (cunoscut și sub acronimul APUE), de regretatul W. Richard Stevens. Dacă nu știi cum descriptori de fișier de lucru sau ce sesiuni sunt, sau toate lucrurile pe care ar trebui să faceți când daemonize-te (recunosc, nu face), atunci această carte vă va spune.

Vei simți amatuerish pentru un pic mai târziu, dar dacă doriți să vă un programator profesionist (în orice limbă) ia în considerare în mediul Unix aveți nevoie pentru a citi acest lucru.

Publicat 17/09/2008 la 20:37
sursa de către utilizator

voturi
1

Prima carte care a făcut un impact real asupra mea a fost Stăpânirea Turbo Assembler de Tom Swan.

Alte cărți care au avut un impact a fost doar pentru distracție de Linus Torvalds și David Diamond și, desigur , pragmaticul Programatorul de Andrew Hunt și David Thomas.

Publicat 17/09/2008 la 09:58
sursa de către utilizator

voturi
1

În ultimii ani a fost „C ++ Standard Biblioteca“ de „Nicolai M. Josuttis“. Este Biblia mea.

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/51BT5SKXTCL._SL500_AA240_.jpg

Publicat 17/09/2008 la 08:45
sursa de către utilizator

voturi
1

Programatorul Pragmatic a fost destul de bine. Cu toate acestea unul care a făcut într-adevăr un impact atunci când am fost la început a fost:

Windows 95 Secretele de sistem de programare“

Știu - sună și arată un pic cheesy pe exterior și a datat, probabil, un pic - dar aceasta a fost o explicație minunat a elementelor din interiorul lui Win95 bazat pe autori (Matei Pietrek) Investigațiile prin utilizarea propriilor instrumente proprii - codul pentru care a venit cu cartea. Ursul în minte acest lucru a fost înainte totul open source și Microsoft a fost încă destul de precaut cu privire la eliberarea de documentare a funcționării interne - să nu mai vorbim sursa. Au existat unele citat acolo ca „Dacă lucrați printr-o anumită problemă și a lovit unele punct de lipire, atunci ai nevoie pentru a opri și într-adevăr se uite adânc în acea bucată și de a înțelege cu adevărat cum funcționează“. Am găsit acest lucru pentru a oferi sfat destul de bun - în special în aceste zile, atunci când au de multe ori sursa pentru o bibliotecă și poate merge să ia o privire. De asemenea, ei m-au inspirat să se bucure de scufundări în modul în care funcționează de interne ale sistemelor, ceva care sa dovedit de neprețuit de-a lungul carierei mele.

Oh, și, de asemenea, aș arunca în .net eficientă - mare explicație Net Componente interne de la Don Box.

Publicat 17/09/2008 la 06:49
sursa de către utilizator

voturi
1

Agile Software Development cu Scrum de Ken Schwaber și Mike Beedle.

Am folosit această carte ca punct de plecare pentru înțelegerea de dezvoltare Agile.

Publicat 17/09/2008 la 05:44
sursa de către utilizator

voturi
1

Cum să se gândească ca un om de știință calculator: învățare cu python

Nu poate fi cea mai avansată carte de pe lume, dar ma făcut să înțeleg concepte de programare pe care am putut obiect nu, mai ales subiecte orientate.

Publicat 17/09/2008 la 01:52
sursa de către utilizator

voturi
1

În interiorul modelului C ++ obiect de Stanley Lippman

Publicat 16/09/2008 la 23:16
sursa de către utilizator

voturi
1

Donald Norman, „Design de zi cu zi obiectelor“

Nu despre programare, per se, ci despre modul în care lucrurile din lume ar trebui să funcționeze - un fel de psihologia uzabilitate.

A fost extrem de important pentru mine în proiectarea ambele interfețe de utilizator final și API-uri.

Publicat 16/09/2008 la 19:55
sursa de către utilizator

voturi
1

"Gândirea în C ++" de Bruce Eckel

Publicat 16/09/2008 la 18:53
sursa de către utilizator

voturi
1

Analiza orientată pe obiecte și Design - de Grady Booch

Publicat 16/09/2008 la 18:45
sursa de către utilizator

voturi
1

Programatorul productiv de Ford

Nu sunt destul prin asta încă, dar eu sunt deja încântat de unele sfaturi / trucuri am cules pentru a deveni mai bine ... ... productiv.

Sigur, există o mulțime de lucruri știm cu toții deja (folosiți comenzile rapide de la tastatură, uscate, etc.). Dar există o mulțime de lucruri noi pentru a merge cu ea. Și cititorii atent va începe rapid pentru a vedea cum lucrurile pot fi combinate pentru un efect chiar mai mare.

Publicat 16/09/2008 la 18:42
sursa de către utilizator

voturi
1

Programare analfabeților de Donald Knuth, este o mare carte despre structura de cod.

Publicat 16/09/2008 la 17:27
sursa de către utilizator

voturi
1

In interiorul C ++ Object Model de Stan Lippman. Ea a făcut în cele din urmă C ++ „clic“ pentru mine, înainte de a fi fost tot „magic“. Aceasta carte mi-a dat un cadru diferit de spirit atunci când se apropie de un nou limbaj de programare.

Publicat 16/09/2008 la 17:15
sursa de către utilizator

voturi
1

Instrumente de software de Brian W. Kernighan și PJ Plauger cu o marjă largă a avut cel mai mare efect asupra mea.

Publicat 16/09/2008 la 16:55
sursa de către utilizator

voturi
1

Learning C # 2005 , de Jesse Liberty & Brian MacDonald (O'Reilly).

ISBN 10: 0-596-10209-7.

Când am făcut prima saltul de la codul de procedură ASP clasic orientate pe obiect C # cod în VS2005, această carte ma pus pe calea cea bună.

Publicat 16/09/2008 la 16:46
sursa de către utilizator

voturi
1

A mea este de testare Condus Dezvoltare de Exemplu

Publicat 16/09/2008 la 15:19
sursa de către utilizator

voturi
1

„Orientate pe obiect Analiza si Design cu aplicatii“ de Grady Booch. Am citit acest lucru cu mult timp în urmă și mi-a arătat că ar putea exista o metodologie pentru dezvoltarea orientata pe obiecte Software. De atunci, multe alte cărți au avut un impact asupra mea, dar asta am început să-mi.

Publicat 16/09/2008 la 15:01
sursa de către utilizator

voturi
1

Scrierea Cod masiv de Steve Maguire.

Publicat 16/09/2008 la 14:59
sursa de către utilizator

voturi
1

Design modern C ++ de Andrei Alexandrescu

Publicat 16/09/2008 la 14:54
sursa de către utilizator

voturi
1

Aici sunt două nu am văzut menționate:
Îmi doresc să fi citit „ meditațiile pe C ++ “ de Koenig și Moo mult mai devreme. Acesta a fost cartea care a făcut concepte OO într - adevăr click pentru mine.
Și eu recomand lui Michael Abrash lui „Zen de optimizare cod“ pentru oricine altcineva de planificare pe a incepe o cariera de programare la mijlocul anilor '90.

Publicat 16/09/2008 la 02:12
sursa de către utilizator

voturi
1

Pro de primăvară este o introducere superbă în lumea Inversarea de control și Dependency Injection. Dacă nu sunteți conștient de aceste practici și implicațiile lor - echilibrul de subiecte și detaliile tehnice în Pro Spring este excelent. Se construiește un caz mare și fundație personală în consecință.

O altă carte aș sugera ar fi Robert Martin Software Development Agile (ASD). Codul de mirosuri, tehnici de agil, dev de testare, bazate pe principii ... un echilibru bine scris de multe fațete diferite de programare.

Clasice tradiționale ar include infamul GOF Design Patterns , Bertrand Meyer Object Oriented Software - ul de constructii , Booch de Analiza orientată pe obiecte și Design , Scott Meyer „" e eficient C ++ “seria și o carte mai puțin cunoscut m - am bucurat de Gunderloy, Coder pentru dezvoltatori .

Și în timp ce cărțile sunt frumos ... nu uita de radio !

... lasă - mă să adaug un lucru mai mult. Dacă nu ați descoperit safari - să ia o privire. Este mult mai captivant decât overflow stiva :-) Am constatat că cu obiceiurile mele de tip Google - Am nevoie de mai scump abonament , așa că am putea uita la orice carte în orice moment - dar mi - ar recomanda proces pentru oricine chiar și la distanță interesat .

(ah , da, un pic obj-C astăzi, mâine cacao, modele? SOA? ce a fost acel exemplu în acea carte de bucate? Ce a făcut Steve spune în a doua ediție ? Ar trebui să cumpăr această carte? ... un abonament ca aceasta este mare dacă doriți o anumită continuitate și context , ceea ce googling ...)

Publicat 06/09/2008 la 17:06
sursa de către utilizator

voturi
1

Codul este Legea - faci toate astea de scriere, editare, și de gândire în [limba dorită] , dar de ce? Ce inseamna codul de tine? Ce va face el de fapt?

(Aș putea fi recomandat o carte despre AC, dar nu am făcut-o ...)

Publicat 04/09/2008 la 02:10
sursa de către utilizator

voturi
1

Deitel și Deitel, "C ++: Cum de a Programului"

Modele XUnit de testare

Publicat 25/08/2008 la 17:53
sursa de către utilizator

voturi
1

Modele de punere în aplicare de către Kent Beck.

alt text http://ecx.images-amazon.com/images/I/51JHn-6oNwL._SL500_AA240_.jpg

Puteți învăța cum să comunice cu oamenii de programare.

Publicat 21/08/2008 la 22:26
sursa de către utilizator

voturi
0

Început Visual C ++

Când am început de programare într-un limbaj capabil de OOP, am găsit această carte nu numai pentru a fi o carte complete despre C ++ și MFC, a fost, de asemenea, are una dintre cele mai bune explicații ale conceptelor orientate obiect l-am văzut.

Când vorbesc cu dezvoltatorii care sunt doar la început de programare într-un limbaj orientat obiect, eu le spun să citească această carte.

Publicat 27/04/2009 la 14:14
sursa de către utilizator

voturi
0

Început C # 3.0: Introducere în programarea orientata pe obiecte

Aceasta este cartea pentru cei care doresc să înțeleagă și analiza cauzele de OOP folosind cum-uri C # 3.0. Nu vrei să-l ratezi.

Publicat 11/03/2009 la 05:06
sursa de către utilizator

voturi
0

Programarea orientata pe obiecte in Turbo C ++ . Nu este foarte popular, dar a fost cel care a primit mine a început, și a fost prima carte care ma ajutat cu adevărat Grok ceea ce a fost un obiect. Citește aceasta Demult , în liceu. Într -un fel aduce o lacrima pentru ochiul meu ...

Publicat 22/12/2008 la 15:15
sursa de către utilizator

voturi
0

Cartea Algoritmi de Robert Sedgewick. Un must-citit pentru dezvoltatorii de aplicații.

Vine în mai multe arome (C, C ++, Java)

http://www.cs.princeton.edu/~rs/

Publicat 17/09/2008 la 19:40
sursa de către utilizator

voturi
0

Aplicarea UML si design modele.

Acesta a ajutat modele de design să faceți clic cu mine, și a oferit o justificare pentru UML care a făcut sens pentru mine în frazarea „UML ca Schița“. Și anume că UML ar trebui să fie utilizat ca o scurtă schiță a sistemului care are avantajul suplimentar de a nu fi nevoie să explice notația altora (fie ei deja stiu UML sau a le da o carte UML pentru a citi)

Publicat 17/09/2008 la 15:34
sursa de către utilizator

voturi
0

Michael Abrash Zen limbaj de asamblare

Publicat 17/09/2008 la 15:03
sursa de către utilizator

voturi
0

Probabil "C for Dummies" vol 1, în 1997 sau așa. Doar o introducere într-adevăr, dar a fost un bun citit după ce a luat gustul pentru programarea în GFA Basic pe Atari ST. Tutorialul Coronado C, în jurul același timp, a ajutat prea.

Publicat 17/09/2008 la 13:14
sursa de către utilizator


voturi
0

Schiță Schaum de programare cu C ++ de John R Hubbard.

Aceasta a fost prima carte de programare am citit, atunci când am început cu C ++. A fost dăruit pentru mine de cineva care a văzut interesul meu pentru programare. Cartea este foarte bun pentru începători - a pornit de la conceptele elementare, a mers până la șabloane și vectori. Exemplele date au fost destul de relevante. Cartea a făcut să reflecteze și să puneți mai multe întrebări, și să încerce lucruri pentru tine.

Publicat 17/09/2008 la 07:21
sursa de către utilizator

voturi
0

programare SAP ABAP? „Învață-te ABAP în 21 de zile“ este cea mai bună carte!

Acesta nu conține trucuri inteligente sau vrajitorie, dar dupa 3 ani, n-am dat peste o carte mai cuprinzătoare

Publicat 17/09/2008 la 06:56
sursa de către utilizator

voturi
0

Pentru mine „Memoria ca un concept de programare în C și C ++“ într-adevăr a deschis ochii la modul de gestionare a memoriei funcționează cu adevărat. Dacă sunteți C sau C ++ Developer, consider că este o trebuie să citească. Vei invata sfidator ceva sau să vă amintiți lucruri pe care le-ar fi uitat de-a lungul drum.

http://www.amazon.com/Memory-Programming-Concept-C/dp/0521520436

Publicat 17/09/2008 la 02:59
sursa de către utilizator

voturi
0

„Scrierea Cod Solid: Tehnici Microsoft pentru dezvoltarea DEFECT C Programe (Programare Microsoft Series)“ de Steve MacGuire.

Interesant ce o mare parte cărțile menționate aici sunt C carti / C ++.

Publicat 17/09/2008 la 02:53
sursa de către utilizator

voturi
0

De fapt, două cărți ies în evidență. Primul a fost codul complet. În ciuda vârstei sale, aceasta este încă o carte foarte utilă, iar capitolul privind pericolele de optimizare prematură este în valoare de prețul cărții pe cont propriu.

Al doilea a fost Psihologia de zi cu zi Lucrurile (numite acum Design de zi cu zi lucruri, cred), care a schimbat modul în care mă gândesc la interfețe cu utilizatorul la proiectarea aplicațiilor. Ea mi-a facut mult mai user-concentrat.

Publicat 16/09/2008 la 22:17
sursa de către utilizator

voturi
0

„C ++ limbaj de programare“ de Bjarne Stroustrup

Publicat 16/09/2008 la 21:21
sursa de către utilizator

voturi
0

Dreaming în Codul A avut , probabil , cel mai mare impact profund în ultimele 6 luni.

Publicat 16/09/2008 la 21:10
sursa de către utilizator

voturi
0

Meu preferat din toate timpurile a fost C # Rezerveaza, de Matthew Telles.

Publicat 16/09/2008 la 21:07
sursa de către utilizator

voturi
0

„Algoritmi în C“ (prima ediție) de Sedgewick mine tot învățat despre algoritmi precum și mine toată învățătura despre capcanele de documentare și copiați codul / lipirea ca toate codul de exemplu în această versiune a fost luată de la versiunea „Algoritmi în Pascal“ și au fost pur și simplu trecut printr-un simplu cod de traducător, care nu s-au adaptat pentru diferitele scheme de indexare.

Publicat 16/09/2008 la 20:41
sursa de către utilizator

voturi
0

Tenenbaum prima carte de sisteme de operare. Prima mea privire la programare de nivel Miez.

Publicat 16/09/2008 la 20:20
sursa de către utilizator

voturi
0

Stăpânirea C ++ de la Tom Swan. A fost cel mai bun fel de carte, a avut exemple care au fost destul de simplu pentru a preda concepte dar util suficient pentru a rezolva alte probleme. A fost foarte ușor de citit, a fost prima carte pe care am citit cand ajuns la facultate, și doar nevoie pentru a fi citit o dată.

Publicat 16/09/2008 la 20:04
sursa de către utilizator

voturi
0

C ++ Blackbook. Saruti tot drumul prin

Publicat 16/09/2008 la 19:42
sursa de către utilizator

voturi
0

Când am început, nu a fost „Mastering Turbo Pascal“ de Tom Swan. Nu este nimic foarte profund despre această carte. A fost clar și concis cu exemple utilizabile. Pe baza acestor cunoștințe, am dat naștere o carieră de dezvoltare software acum 15+ ani.

Publicat 16/09/2008 la 19:41
sursa de către utilizator

voturi
0

Cu ani în urmă, Gândirea lui Bruce Eckel în C ++ ma învățat foarte multe despre C ++, dar, de asemenea, importanța de a izola o problemă într-o „cutie de nisip“ mic pentru studiu / analiza. Aceasta tehnica a afectat foarte mult cariera mea și de rutină mă ajută să rezolvați problemele, atât pentru mine și altele.

Aceste zile, mă refer la gândire în Java, care este scris în același stil. Într-un fel, stilul este dincolo de simple „exemple“, simplu și profund devine în centrul problemei.

Sunt atât de recunoscătoare că voi cumpăra practic orice de Eckel, vedere nevazut.

Publicat 16/09/2008 la 19:22
sursa de către utilizator

voturi
0

C # pentru programatori experimentați

sau într-adevăr ceva de la Dietel & Dietel. Am citit mai multe din cărțile lor, și totul a fost minunat.

Publicat 16/09/2008 la 19:08
sursa de către utilizator

voturi
0

Gestionarea Gigaocteți este un clasic instant pentru gândire despre ridicarea grea de informații.

Publicat 16/09/2008 la 19:07
sursa de către utilizator

voturi
0

C ++ Seria de cărți de programare de Deitel și Deitel

Publicat 16/09/2008 la 18:51
sursa de către utilizator

voturi
0

O colecție a fost, și uimitoare. Edsger Dijkstra (cu ajutorul unui ajutor de la CAR Hoare) cărticică negru structurat de programare și particlarly eseul intitulat „Pe neputința noastră de a face mult“.

Publicat 16/09/2008 la 18:00
sursa de către utilizator

voturi
0

„Cum să fii un programator: Un scurt, cuprinzătoare, și Rezumat personale“ de Robert L Citește

Nu chiar o carte, ci un eseu, dar acesta a fost cu siguranta o sursă de inspirație pentru mine când am intrat în codificare. Mi-a plăcut ideea de a intra un trib. Merită citit.

Publicat 16/09/2008 la 15:46
sursa de către utilizator

voturi
0

PHP obiecte, modele și practică. http://www.apress.com/book/view/9781590599099

Publicat 16/09/2008 la 15:41
sursa de către utilizator

voturi
0

Dezvoltare Excel Professional Această carte a arătat cum să facă aplicații de înaltă calitate, într-una dintre platformele de programare cele mai omniprezente disponibile.

Publicat 16/09/2008 la 15:16
sursa de către utilizator

voturi
0

Gândire în Java (modele), Bruce Eckel

Publicat 16/09/2008 la 15:14
sursa de către utilizator

voturi
0

Interpretarea orientate-obiect limbaje de programare de Ian Craig

Pentru că mi-a arătat cât de mult mai mult acolo a fost de a OO decât standard, idiomuri C ++ / Java

Publicat 16/09/2008 la 15:02
sursa de către utilizator

voturi
0

Nu este o carte de programare, dar încă o carte foarte importantă fiecare programator ar trebui să citească:

Orbitand gigant ghemotoc de Gordon MacKenzie

Publicat 12/09/2008 la 02:06
sursa de către utilizator

voturi
0

Software Development Agile de Alistair Cockburn

Publicat 27/08/2008 la 01:59
sursa de către utilizator

voturi
0

În plus față de sugestiile altor oameni, mi - ar recomanda fie achiziționarea unei copii a SICP sau a citit - o on - line . Este una dintre puținele cărți pe care le - am citit că mă simt foarte mult a crescut de calificare mea în proiectarea de software, în special în crearea unor straturi bune de abstractizare.

O carte care nu este direct legată de programare, dar , de asemenea , este un bun citit pentru programatori (OMI) este beton matematică . Cele mai multe, dacă nu toate subiectele în ea sunt utile pentru programatori să știe despre, și face o treabă mai bună de a explica lucrurile decât orice altă carte de matematica am citit până în prezent.

Publicat 27/08/2008 la 01:46
sursa de către utilizator

voturi
0

SQL pentru Smarties

Publicat 21/08/2008 la 22:26
sursa de către utilizator

voturi
0

Am o pereche de posturi (mai degrabă vechi) blog pe acest subiect

Publicat 21/08/2008 la 22:10
sursa de către utilizator

Publicat 21/08/2008 la 21:54
sursa de către utilizator

Publicat 21/08/2008 la 21:10
sursa de către utilizator

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more